جنوبی وزیرستان میں جشنِ آزادی کی خصوصی تقریبات کا انعقاد -
The news is by your side.

Advertisement

جنوبی وزیرستان میں جشنِ آزادی کی خصوصی تقریبات کا انعقاد

وانا: جنوبی وزیرستان میں 70 ویں یوم آزادی کو شایان شان طریقے سے منانے کیلئے پورے علاقے میں پاک فوج کے زیر اہتمام متعدد تقریبات منعقد کی جائیں گی اور اس سلسلہ میں جشن آزادی کی تیاریاں جاری ہیں ۔

جنوبی وزیرستان میں 70 ویں یوم آزادی کی تقریبات کے سلسلے میں جاوید سلطان کیمپ وانا میں ایک پریس بریفنگ کا اہتمام کیا گیا۔ اس موقع پر بریگیڈئیر عامر احمد نے ڈیرہ اسماعیل خان ‘ٹانک اور جنوبی وزیرستان سے تعلق رکھنے والے صحافیوں کو جنوبی وزیرستان میں 70 ویں یوم آزادی کے سلسلہ میں منعقدہ تقریبات کی تفصیلات سے آگاہ کیا ۔

Independence Day

اس موقع پر کرنل اختر ‘کرنل اجمال ‘میجر فاروق ‘میجر انس ودیگر فوجی افسران موجود تھے ۔ بریگیڈئیر عامر احمدنے کہا کہ یوم آزادی کے سلسلہ میں جنوبی وزیرستان کے تین بڑے شہروں وانا ‘ کانیگرم اور شکئی میں 13اگست کی رات 12بجے جیسے ہی 14اگست کا آغاز ہو گا آتش بازی کا مظاہرہ کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ جنوبی وزیرستان کے لوگوں میں جشن آزادی کے حوالے سے بہت زیادہ جوش و خروش پایا جاتا ہے اور مقامی لوگوں کی دلچسپی اور حب الوطنی کے جذبے کو دیکھتے ہوئے فیصلہ کیا گیا ہے جنوبی وزیرستان کے ہر گھر پر قومی پرچم لہرا کو پاکستان سے محبت اور ملی جذبے کا اظہار کیا جائے گا ۔ جبکہ 14اگست کے دن جنوبی وزیرستان ‘ ٹانک ‘ شکئی ‘کانیگرم ‘ لدھا ‘ مکین ‘ مروبی ‘ پش زیارت اور بروند سمیت ڈیرہ اسماعیل خان میں جشن آزادی کے حوالے تقریبات منعقد ہوں گی جن کی میڈیا کوریج کے لئے خصوصی انتظامات کئے گئے ہیں ۔

Independence Day

بریگیڈئیر عامر احمد نے کہا کہ جشن آزادی کے سلسلے میں کھیلوں کے مقابلے ‘ٹیبلو ‘تقریری مقابلے ‘ کار ریلی ا ور دیگر بہت سے پروگرام ترتیب دئیے گئے ہیں ۔

ان کا کہنا تھا کہ جنوبی وزیرستان میں قیام امن کے بعد عوام کا جذبہ دیدنی ہے اور ہم 70ویں یوم آزادی کو ملی جوش و جذبے اور تاریخی طور منانا چاہتے ہیں تاکہ جشن آزادی کی تقریبات یاد گار ثابت ہوں اور قبائلی عوام کی جانب سے پورے پاکستان کو ایک مثبت پیغام جائے ۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں