site
stats
پاکستان

یوم آزادی پرصدرممنون حسین اور وزیراعظم شاہدخاقان عباسی کا قوم کو پیغام

Independence Day

اسلام آباد : صدر ممنون حسین اور وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے جشن آزادی کے دن اپنے پیغام میں کہا ہے قوم اتحاد کو فروغ دے اور آئین کی بالا دستی یقینی بنائے۔

تفصیلات کے مطابق یوم آزادی کے موقع پرصدرمملکت نے مادر وطن کی ترقی و خوشحالی کےلیے مشترکہ کوششوں پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ نفرت اور بے یقینی پر قابو پا کر محبت اور ہم آہنگی کے فروغ اور نا امیدی کو امید میں تبدیل کرکے قوم کا مستقبل محفوظ بنایا جائے۔

یوم آزادی پر وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ ہم ریاستی اداروں کو بحال اور مضبوط کریں گے تاکہ وہ آئین و قانون کے دائرہ کار میں رہتے ہوئے اپنا کردار ادا کرسکیں۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ پاکستان تمام ممالک کے ساتھ مثبت اور تعمیری تعلقات کا خواہاں ہے اور اُس نے نتیجہ خیز مذاکرات شروع کرنے کےلیے کوششیں کیں تاہم بدقسمتی سے بھارت کے توسیع پسندانہ عزائم اس حوالے سے بڑی رکاوٹ بنے رہے۔


ملک بھرمیں یوم آزادی ملی جوش و جذبے سے منایا جارہا ہے


انہوں نے کہا ہے کہ عالمی برادری کو چاہیے کہ مسئلہ کشمیر اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مطابق حل کرانے میں اپنا کردار ادا کرے۔

وزیراعظم شاہد خاقان نے کہا کہ پاکستان نے دنیا کے امن کو یقینی بنانے کےلیے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بے مثال قربانیاں دی ہیں۔

واضح رہےکہ وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ بین الاقوامی برادری نہ صرف ان قربانیوں کا اعتراف کرے بلکہ دہشت گردی کے خلاف جنگ کو منطقی انجام تک پہنچانے کیلئے پاکستان سے مکمل تعاون کرے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top