The news is by your side.

Advertisement

جشن آزادی : اے آر وائی نیوز کا سب سے بڑا پروگرام ، قرارداد کشمیر کی بھرپور حمایت

لاہور : جشن آزادی کے موقع پر اے آر وائی نیوز کے پروگرام سر عام کی جانب سے مظلوم کشمیری بھائیوں سے اظہار یکجہتی کیا گیا، مینار پاکستان پر موجود شرکاء نے قرارداد کشمیر کی بھرپور حمایت کی۔

تفصیلات کے مطابق یوم آزادی کے موقع پر اے آر وائی نیوز کی جانب سے مظلوم کشمیری بھائیوں سے فقیدالمثال اظہار یکجہتی کیا گیا ، کشمیریوں کی حمایت میں لاہور کے مینار پاکستان پر آج کا سب سے بڑا پروگرام سجایا گیا۔

ٹیم سرعام نے مینارِ پاکستان لاہور پر کشمیر کنونشن کاانعقاد کیا، اس موقع پر جلسہ گاہ میں انسانوں کا ٹھاٹیں مارتا سمندر موجود تھا۔ اس موقع پر شرکاء کا جوش خروش قابل دید تھا اور وہ پاکستان اور کشمیریوں کی حمایت میں نعرے لگا رہے تھے۔

اے آر وائی نیوز کے مقبول ترین پروگرام سرعام کے میزبان اقرارالحسن نے قرارداد پاکستان کے مقام پر قرارداد کشمیر پیش کی، وہاں موجود لوگوں نے پرجوش نعرے لگا کر قرارداد کی بھرپور حمایت کی۔

اس موقع پر اقرارالحسن نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج اس مقام پر جہاں قرارداد پاکستان پیش کی گئی تھی ٹیم سرعام آج اسی جگہ قرار داد کشمیر پیش کررہی ہے ۔ ہمارا مطالبہ ہے کہ استصواب رائے کے ذریعےکشمیر کے اسٹیٹس کا تعین کیا جائے ۔

انہوں نے کہا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالی کو بند کرے، حریت رہنماؤں کی نظر بندی کو ختم کیا جائے، اور وادی میں کرفیو کا فی الفور خاتمہ کرتے ہوئے بھارتی فوج کو کشمیر سے واپس بلایا جائے۔

اقرار الحسن نے مزید کہا کہ کشمیریوں کی حق آزادی کی لڑائی سے دست برداری نظریہ پاکستان سے غداری تصور کی جائے گی، اس موقع پر انہوں نے کشمیر کی آزادی کے حق میں نعرے بھی لگائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں