site
stats
حیرت انگیز

بھارتی شہریوں پر کتوں کی دہشت طاری

آج بھارت میں یومِ جمہوریہ منایا جارہا ہے اور آج اس اہم قومی دن کے موقع پر بھارتی شہری اپنے گلی محلے میں موجود ہر کتے بلی کو خوف کی نظروں سے دیکھیں گے۔

جی ہاں ! آج 26 جنووری کو بھارت جمہوریت کا دن مناتا ہے اور اس سلسلے میں ملک بھرمیں تقریبات کا انعقاد کیا جاتا ہے لیکن اب کی بار بھارتی عوام اس موقع پرخوف میں مبتلا ہیں کیوں کہ بھارتی چینل زی نیوز نے یومِ جمہوریہ کے موقع پر دہشت گردی کے اندیشے کا اظہار کیا ہے۔

بھارتی چینل زی نیوز صحافتی اقدار کی دھجیاں اڑاتے ہوئے پاکستان پر ایک بار پھر الزام تراشی کرتا رہا اور نادانستہ طور پر پاکستانی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کی صلاحیتوں کا اعتراف بھی کرگیا۔

زی نیوز نے دو روز قبل خبر نشر کی تھی کہ پاکستانی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی ایک خطرناک تنظیم ہے اور وہ یومِ جمہوریہ پر بھارت میں دہشت گرد حملے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ مذکورہ چینل نے اپنی سنسنی خیز خبر میں یہ انکشاف بھی کیا کہ آئی ایس آئی ان مقاصد کے لیے پالتو جانوروں بالخصوص کتوں کا استعمال کرسکتی ہے۔

بھارتی چینل نے حسبِ معمول اس خبر میں اپنے اس الزام کے نہ تو کوئی ثبوت پیش کیے اورنہ ہی کوئی دلیل دی لیکن عوام میں خوف وہراس ضرور پھیلادیا جس کے سبب بھارتی عوام آج اپنے قومی دن کو منانے کے بجائے کتے بلیوں کو خوف کی نظر سے دیکھ رہے ہیں کہ کہیں یہ ’پھٹ نہ جائیں‘۔

بھارت کا یوم جمہوریہ، کشمیریوں کا یوم سیاہ

 دوسری جانب کشمیر کے شہری جو حقیقی دہشت گرد بھارت کے مظالم کا عرصہ دراز سے شکار ہیں آج یومِ سیاہ منارہے ہیں اور یومِ جمہوریہ منانے والابھارت کشمیریوں کو اقوامِ متحدہ کی قراردادوں کے باوجود ان کا جمہوری حق دینے پر راضی نہیں ہے جس سے اس کی جمہوریت پسندی کا پول ساری دنیا کے سامنےکھل چکا ہے۔

ہنسنا منع ہے 


Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top