The news is by your side.

Advertisement

بھارت : پانچ منزلہ عمارت گرنے سے دو افراد ہلاک 25 زخمی

مہاراشٹر : ممبئی سے160کلومیٹر دور رائے گڑ ضلع میں ایک پانچ منزلہ عمارت منہدم ہوجانے سے کم ا زکم دو افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے جبکہ 25 سے زائد افراد کے اب بھی ملبے تلے دبے ہونے کا خدشہ ہے۔

گزشتہ روز پیر کی شام سات بجے سے امدادی کارروائیاں جاری ہیں، اب تک 60 لوگوں کو بچایا جاچکا ہے۔ حادثے میں 15 افراد زخمی ہوئے ہیں، جن میں سات کی حالت نازک بتائی جارہی ہے۔

بھارتی وزیر داخلہ امیت شاہ نے اس حادثے کو افسوس ناک قرار دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے متعلقہ حکام کو متاثرین کو تمام ممکنہ امداد فراہم کرنے کی ہدایت دی ہے۔

یہ حادثہ بھارت کی اقتصادی دارالحکومت ممبئی سے 160 کلومیٹر دور رائے گڑ ضلع کے مہاڈ قصبہ میں پیش آیا۔ مہاراشٹر ریاستی پولیس نے بتایا کہ اس عمارت میں 47 فلیٹس تھے۔

انہوں نے بتایا کہ ابتدا میں عمارت کی اوپر کی تین منزلیں منہدم ہوئیں جس کے بعد عمارت میں موجود کچھ لوگ باہر نکل آنے میں کامیاب رہے اور چونکہ پیر کا دن کام کا دن ہوتا ہے اس لیے عمارت میں بہت کم لوگ موجود تھے۔

مقامی حکام کا کہنا ہے کہ طارق گارڈن نامی یہ عمارت دس برس سے زیادہ پرانی نہیں تھی تاہم غالباً اس کی تعمیر میں غیرمعیاری مٹیریل استعمال کیا گیا تھا۔

مہاراشٹر کے ریاستی وزیر ایکناتھ شنڈے نے بتایا ہے کہ عمارت کے کنٹریکٹر اور آرکیٹیکٹ کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔ انہوں نے کہ کہ کنٹریکٹر اس سانحے کا ذمہ دار ہے، اس کے علاوہ اگر کوئی سرکاری اہلکار بھی اس میں ملو ث پایا گیا تو اس کے خلاف بھی سخت کارروائی کی جائے گی

Comments

یہ بھی پڑھیں