The news is by your side.

بھارتی فوج کی عباس پورسیکٹر میں شہری آبادی پرگولہ باری

راولاکوٹ: لائن آف کنٹرول پربھارتی فورسز کی بلا اشتعال فائرنگ اور گولہ باری کا پاک فوج نے بھرپور جواب دیتےہوئے دشمنوں کی توپیں خاموش کرادیں۔

تفصیلات کےمطابق بھارتی فوج کی جانب سے ایک بار پھر لائن آف کنٹرول پر سیز فائرمعاہدےکی خلاف ورزی کرتےہوئے عباس پورسیکٹر میں شہری آبادی پرگولہ باری کی گئی۔

بھارتی فوج نےعباس پور سیکٹرمیں پولیس گاؤں اور تروٹی گاؤں کو نشانہ بنایا،پاک فوج کی جانب سے بھارتی اشتعال انگیزی کا منہ توڑ جواب دیاگیا۔

خیال رہےکہ اس سے قبل دفترخارجہ کےترجمان نفیس زکریا کا کہناتھاکہ بھارت کی جانب سے لائن آف کنٹرول پر سیزفائرکی خلاف ورزیوں کا عالمی برادر ی نوٹس لے۔

دفترخارجہ کےترجمان نفیس زکریا کا کہناتھاکہ بھارت کی جانب سے 3سال کےدوران1400سے زائد بار ایل اوسی پرسیزفائرکی خلاف ورزی کی گئی ہے۔

مزید پڑھیں:پاکستان ایل او سی پربھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ‘خاتون زخمی

یاد رہےکہ تین روز قبل لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج کی جانب سے بھمبرسیکٹر پر بلااشتعال فائرنگ میں ایک خاتون زخمی ہوگئی تھی۔پاک فوج کی جانب سےبھارتی جارحیت کا منہ توڑجواب دیاگیاتھا۔

مزید پڑھیں:بھارت کی جانب سے ظفروال سیکٹر میں ایل اوسی کی خلاف ورزی: آئی ایس پی آر

واضح رہےکہ گزشتہ ماہ بھارتی فوج نے ظفروال ورکنگ باؤنڈری لمبڑیال اوراکرم شہید چوکی پربلا اشتعال فائرنگ کی تھی،تاہم پنجاب رینجرزکی جانب سےبھرپور جوابی کارروائی کے بعد بھارتی سورماؤں کی توپیں خاموش ہوگئی تھیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں