The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں سرجیکل اسٹرائیک کی صلاحیت نہیں، جاپانی میگزین

ٹوکیو: بھارتی سرجیکل اسٹرئیک کا دعویٰ دنیا بھر میں جگ ہنسائی کا سبب بن گیا، جاپانی میگزین نے بھارتی دعوے کا بھانڈا پھوڑتے ہوئے کہا ہے کہ فی الحال بھارتی فوج ایسے کسی حملے کی صلاحیت نہیں رکھتی۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی جانب سے سرحد پر سرجیکل اسٹرائیک کا دعویٰ مودی سرکار کو مہنگا پڑ گیا، بھارتی میڈیا اور سیاست دانوں کے بعد جاپان کے اہم میگزین دی ڈپلومیٹ نے اس ضمن میں جاری ایک رپورٹ میں بھارتی فوج کو سرجیکل اسٹرائیک حملے اور فوجیوں کی صلاحیت کا راز فاش کردیا۔

پڑھیں:  بھارت کومنہ توڑ جواب دیا ہے،عاصم باجوہ

چاپانی میگزین کی جانب سے جاری کردہ ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ’’بھارتی فوج کسی سرجیکل اسٹرائیک کی صلاحیت نہیں رکھتی اور نہ ہی اس کے پاس ایسے ہتھیار  اور نڈر فوجی موجود ہیں‘‘۔

مزید پڑھیں: سرجیکل اسٹرائیک سے متعلق کوئی ثبوت نہیں دکھایا، کانگریس اپوزیشن رہنما

میگزین کی رپورٹ میں پاک فضائیہ کی سیکیورٹی کے اقدامات کی تعریف کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ ’’پاکستانی کی فضائی سیکیورٹی بہت ایڈوانس ہے جبکہ سرجیکل اسٹرائیک کے لیے جن ہتھیاروں کی ضرورت ہے بھارتی فوج کو ابھی تک وہ ہتھیار فراہم نہیں کیے گئے اور نہ ہی اُن کی رسائی ہے‘‘۔

یہ بھی پڑھیں: بھارتی فائرنگ سرجیکل اسٹرائیک نہیں‌ لفاظی ہے، خواجہ آصف

رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ پاکستانی کے پاس میزائل سسٹم موجود ہے ، اس کی موجودگی میں کشمیر جیسے حساس مقام پر سرجیکل اسٹرائیک کرنا ممکن ہی نہیں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں