The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو بلیک لسٹ کرانے کے بھارتی عزائم خاک میں مل گئے: فردوس عاشق

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کے خلاف پاکستان کے اقدام کو سراہنا مخلص کوششوں کا اعتراف ہے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے بیان میں فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ پاکستان اس ضمن میں مزید اقدامات کرنے کے لیے پرعزم ہے، پاکستان کو بلیک لسٹ کرانے کے بھارتی عزائم خاک میں مل گئے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت پاکستان کو بلیک لسٹ کرانے کے لیے کوشاں تھا، وزیراعظم مخلص کاوشوں سے پاکستان کا مثبت تشخص دنیا کے سامنے لارہے ہیں۔

ٹوئٹ میں معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ قیام پاکستان کے مخالفین کی اولادیں استحکام میں روڑے اٹکار ہی ہیں، پاکستان گرے لسٹ میں ہے، آئندہ چند ماہ نہایت اہم ہیں۔

ایف اے ٹی ایف : بھارت کی تمام سازشیں ناکام، پاکستان بلیک لسٹ ہونے سے بچ گیا

معاون خصوصی فردوس عاشق نے دھرنے سے متعلق تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ مولانا دہشت بن کر قومی تشخص اور وقار کیوں مجروح کرنا چاہتے ہیں؟

خیال رہے کہ دو روز قبل فرانس کے دارالحکومت پیرس میں فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کا اجلاس ہوا تھا جس میں بھارت کی جانب سے پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈالنے کی کوشش ناکام ہوگئی۔

ایکشن ٹاسک فورس (ایف اے ٹی ایف ) کے صدر کا کہنا تھا کہ پاکستان نے اپنی کارکردگی بہتر کی ہے، فی الحال پاکستان کا نام فروری دوہزاربیس تک گرے لسٹ میں ہی ر ہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں