The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں رشتے سے انکار پر لڑکی کا اغواء و زیادتی، ملزم کیخلاف مقدمہ درج

نئی دہلی : رشتے سے انکار پر لڑکے نے لڑکی کو اغوا کرکے زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا، لڑکی دو دن بعد قید سے فرار ہوکر گھر پہنچ گئی، پولیس نے مقدمہ درج کرکے ملزم کی تلاش شروع کردی۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست مہاراشٹر کے پالگھر کے موکھادا علاقے میں ایک لڑکی کو مبینہ طور پر اغوا کرنے کے بعد اس کے ساتھ جنسی زیادتی کرنے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔

پولیس نے میڈیا کو بتایا کہ مذکورہ نوجوان کا 18سالہ ایک لڑکی کے ساتھ دوستی کا تعلق تھا۔ بعد میں لڑکی نے کسی اور کے ساتھ منگنی کرلی تھی جس کا اس کو بہت رنج تھا۔

لڑکی نے پولیس کو بتایا ہے کہ مشتعل نوجوان جیش جادھو نے 18 اپریل کی رات اس کو اغوا کیا اور تیوچا پاڈہ علاقے کے ایک مکان میں لے گیا۔ وہاں پر ملزم نے لڑکی کو دھمکی دی کہ وہ اس کے منگیتر کو قتل کر دے گا۔

پولس نے بتایا کہ نوجوان نے لڑکی کے ساتھ جنسی زیادتی کی اور اگلے دو دنوں تک اسے اغوا کر کے رکھا جس کے بعد وہ کسی طرح وہاں سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگئی۔

لڑکی نے بتایا کہ وہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے واقعہ کے بہت دنوں بعد تک شکایت درج نہیں کراسکی تھی، پولیس ترجمان ہیمنت کٹکر نے بتایا کہ نوجوان کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے تاہم ابھی تک کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے اور معاملے کی مزید تحقیقات کی جا رہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں