The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں طوفان کی تباہی، پانچ منزلہ رہائشی عمارت گر گئی

ممبئی : بھارتی ریاست گجرات میں سمندری طوفان تاوتے نے بڑے پیمانے پر تباہی مچادی۔ تیز ہواؤں اور بارشوں سے پانچ منزلہ رہائشی عمارت گر گئی، طوفان کے نتیجے میں مجموعی طور پر 21افراد ہلاک اور لاپتہ ہوگئے ہیں۔

سمندری طوفان توکتے کی وجہ سے چلنے والی تیز ہواؤں کے نتیجے میں بدھ کے روز احمد آباد کے جمال پور علاقے میں پانچ منزلہ عمارت منہدم ہوگئی۔ انتظامیہ کی ہدایت پر گذشتہ روز ہی رہائشیوں کو عمارت سے نکال لیا گیا تھا اور اب تک کسی بھی جانی و مالی نقصان کی اطلاع نہیں ملی ہے۔

بھارت کو 30 سال کے بدترین سمندری طوفان کا سامنا ہے،185 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والا طاقتور طوفان “تاوتے” بھارتی ریاست گجرات سے ٹکرایا تو سمندر میں 10 فٹ اونچی لہریں پیدا ہوئیں اور بارشوں کا نہ رکنے والا سلسلہ شروع ہوگیا۔

بجلی منقطع ہونے کے باعث آئی سی یو میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا تاہم وزیر اعلیٰ گجرات نے ہنگامی بنیاد پر موبائل جنریٹرز فراہم کیئے جب کہ کورونا کی شدید علامتوں والے 600 سے زائد مریضوں کو دوسرے ہسپتال منتقل کردیا گیا۔

طوفان کے باعث گجرات کے ساحلی علاقوں سے 2 لاکھ افراد کو نقل مکانی کرنا پڑی جب کہ مختلف حادثات میں 21 افراد ہلاک ہوگئے اور 100سے زائد لاپتہ ہیں۔ لاپتہ ہونے والوں میں اکثریت ماہی گیروں کی ہے جو طوفان کے وقت سمندر میں موجود تھے۔

دوسری جانب ممبئی کے سمندر میں 273 افراد لاپتہ ہوگئے جن میں اکثریت ماہی گیروں کی ہے،بھارتی بحریہ کے دو جہازوں نے ریسکیو اینڈ سرچ آپریشن کے دوران 148 کو بحفاظت نکال لیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں