The news is by your side.

Advertisement

بھارت ایشیا ریجن میں کرپشن کا چیمپئن بن گیا

اسلام آباد : بھارت ایشیا ریجن میں کرپشن کا چیمپئن بن گیا ، ٹرانسپرنسی انٹرنیشنل کا کہنا ہے کہ بھارت میں کنکشن اورکرپشن کا استعمال ایشیا میں سب سے زیادہ ہوتا ہے، چھیالیس فیصد بھارتی شہری پبلک سروسز کے حصول کے لیے کنکشن اور کرپشن کا استعمال کرتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نےعالمی کرپشن رپورٹ جاری کر دی، ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل اورگلوبل سوسائٹی نےچندماہ پہلے کرپشن سروےکرایا ، جس میں بھارت کو کرپشن کا چیمپئن قرار دیا گیا۔

رپورٹ میں کہا گیا کہ ایشیا ریجن میں بھارت میں کرپشن کی شرح 39 فیصد ہے، 46 فیصد بھارتی پبلک سروسز حصول کیلئے اپنا کنکشن استعمال کرتے ہیں جبکہ رشوت دینے والے 50 فیصد افراد سے رشوت کا مطالبہ کیا گیا تھا۔

سروے رپورٹ کے مطابق کنکشن استعمال کرنے والوں میں سے 32 فیصد نے کہا ورنہ سروسز نہ ملتی۔

ڈیوس فورم میں بھی ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نے کرپشن پر رپورٹ جاری کی تھی ،اس رپورٹ میں180ممالک میں بھارت کانمبر80واں تھا، ٹرانسپیرنسی سروے کا عنوان ’’گلوبل کرپشن بیرومیٹر۔۔۔ ایشیا‘‘ہے۔

سترہ ممالک میں کیے گئے سروے میں بیس ہزار افراد سے سوال کیے گئے ، سروے میں بھارتی شہریوں سے پولیس،عدالتیں ،سرکاری اسپتال ،شناختی دستاویزات کا حصول اور یوٹیلیٹیز سے متعلق سوالات کیے گئے۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ بیالیس فیصد بھارتی شہریوں نے سرکاری دستاویزات کے حصول کنکشن کا استعمال کیا جبکہ عدالتی امور اور پولیس کے معاملات میں انتالیس فیصد بھارتی شہریوں نے کنکشن کا استعمال کرتے ہوئے کرپشن کا سہارا لیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں