The news is by your side.

Advertisement

پاک بھارت کشیدگی، ایٹمی جنگ کے خطرناک اثرات کرہ ارض پر پڑیں گے، بین الاقوامی رپورٹ

نیویارک: بین الاقوامی تحقیقاتی اداروں نے خبردار کیا ہے کہ پاک بھارت جنگ پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے گی جس کی وجہ سے دنیا کی آبادی کا بڑا حصہ بھوک سے مرجائے گا۔

بین الاقوامی تحقیقاتی اداروں کے مطابق اگر پاکستان اور بھارت کے درمیان جارحیت مزید بڑی اور جنگ چھڑ گئی تو اس سے صرف خطہ نہیں بلکہ پوری دنیا بری طریقے سے متاثر ہوگی۔

تحقیقاتی اداروں کے مطابق اگر پاکستان اور بھارت کے پاس موجود ایٹمی ہتھیاروں کا استعمال ہوا تو دنیا کی 90 فیصد آبادی بھوک سے مرنے کا خدشہ ہے۔

امریکی ادارے کا یہ بھی کہنا ہے کہ پاک بھارت ایٹمی حملے کی صورت میں اٹھنے والا دھواں دو ہفتے تک پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے گا، یہ دھواں آسمان پر بیس سے پچاس میل بلندی پر جمع ہوجائے گا جس کے اثرات کئی سالوں تک سامنے آتے رہیں گے۔

مزید پڑھیں: پاک بھارت جنگ کی صورت میں خطے اور دنیا کی ہار ہوگی ،فوادچوہدری

یہ بھی پڑھیں: پاک بھارت جنگ ہوئی توبھارت کو زیادہ نقصان ہوگا، امریکی اخبار

تحقیقاتی ادارے نے خبردار کیا ہے کہ آسمان کی خاص بلندی پر دھواں جمع ہونے سے خطے میں بارشیں نہیں ہوں گی جبکہ دھوپ اور روشنی بھی نہیں ہوگی جس کی وجہ سے گندم، مکئی سمیت دیگر اجناس کی فصلیں تیار نہیں ہوسکیں گی۔

رپورٹ کے مطابق جنگ میں ایٹمی ہتھیارچلنے سےاٹھنے والےدھوئیں سےکرہ ارض کادرجہ حرارت انتہائی کم منفی ڈگری سینٹی گریڈ تک پہنچ جائے گا اور اس کا آئس ایج ہونے کا خدشہ بھی ہے۔

امریکی ادارے نے خبردار کیا ہے کہ دنیا کے پاس صرف 60 روز کے استعمال کی غذائی اجناس موجود ہیں، حملے کی صورت میں 2 ارب لوگوں کی موت واقع ہوسکتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں