site
stats
پاکستان

را پاکستان میں خفیہ کارروائیاں بند کرے، ترجمان دفتر خارجہ

اسلام آباد: ترجمان دفتر خارجہ نفیس زکریا کہتے ہیں کل بھوشن سے دستیاب معلومات پر مزید بھارتی ایجنٹوں کو گرفتار کیا گیا ہے، را پاکستان میں خفیہ کارروائیاں بند کرے، کل بھوشن تک رسائی کی بھارتی درخواست پرپاک بھارت معاہدہ کے تحت غور کیا جا رہا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نفیس زکریا کا ہفتہ وار بریفنگ سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ کل بھوشن تک رسائی کئی بھارتی درخواست ابھی زیر غور ہے،پاک بھارت معاہدہ کے تحت غور کیا جا رہا ہے اور کل بھوشن یادیو سے تحقیقات جاری ہیں۔

تحقیقات کی روشنی میں قانون نافذ کرنے والے ادارے ملک دشمن سرگرمیوں میں ملوث افراد کی گرفتاری کی کوشش کر رہے ہیں، ترجمان کا کہنا تھا کہ پاک بھارت سیکریٹری خارجہ ملاقات کے حوالے سے معاملات طے ہو رہے ہیں۔

ترجمان دفتر خارجہ کا مزید کہنا تھا کہ واشنگٹن میں ہونے والی چوتھی نیوکلیر سیکیورٹی سمٹ کامیاب رہی، سمٹ پاکستان کے نیوکلیر سیکیورٹی اور کمانڈ اینڈ کنٹرول نظام کو سراہا گیا۔

ایک سوال پر نفیس زکریا نے کہا کہ ہم دو خودمختار ممالک کے تعلقات پر ردعمل نہیں دیتے، سوامی آسیم نند نے سمجھوتہ ایکسپریس میں دہشت گردی کا اعتراف اپنے بیان میں کیا تھا، بھارت نے کئی مرتبہ سمجھوتہ ایکسپریس پر تحقیقات کے نتائج کی فراہمی کی درخواست پر کوئی کاروائی نہیں کی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top