بھارت کا مسئلہ کشمیر پر پاکستان سے مذاکرات سے انکار -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت کا مسئلہ کشمیر پر پاکستان سے مذاکرات سے انکار

اسلام آباد : بھارت نے مسئلہ کشمیر پر پاکستان سے مذاکرات سے انکار کردیا ہے، پاکستانی سیکریٹری خارجہ نے بھارتی ہم منصب کو مذاکرات کی دعوت دی تھی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستان کی جانب سے مسئلہ کشمیر پر مذاکرات کی دعوت کو مسترد کرتے ہوئے بھارتی سیکریٹری برائے خارجہ امور ایس جے شنکر نے باضابطہ طور پر خط تحریر کیا ہے۔

یہ خط اسلام آباد میں تعینات بھارتی ہائی کمشنر گوتم بمباولے نے دفتر خارجہ میں سیکریٹری خارجہ اعزاز چودھری سے ملاقات کی اور بھارتی سیکریٹری خارجہ سبرامنیم جے شنکر کا خط دیا، جس میں لکھا ہے کہ بھارت کشمیر کے مسئلے پر پاکستان کے ساتھ کوئی مذاکرات نہیں کرے گا، پاکستان کے ساتھ دہشت گردی اور دراندازی کے معاملات پر بات کیلئے تیار ہیں۔


 

مزید پڑھیں :  بھارت مسئلہ کشمیر پر مذاکرات کے لیے آمادہ


 

ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستانی دفتر خارجہ بھارتی سیکریٹری خارجہ کے خط کا جائزہ لے رہا ہے، مشاورت کے بعد ہی مناسب جواب دیا جائے گا۔

پاکستانی سیکریٹری خارجہ نے بھارتی ہم منصب کو مسئلہ کشمیر پر مذاکرات کیلئے دورے کی دعوت دی تھی اور کہا تھا کہ مسئلہ کشمیر کا حل کشمیر کے عوام کی امنگوں کے مطابق حل ہونا چاہیے،مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں فوری بند کی جائیں۔


 

مزید پڑھیں :  مسئلہ کشمیر پر مذاکرات، بھارتی سیکریٹری خارجہ کو دورہ پاکستان کی دعوت


 

واضح رہے کہ 15 اگست کو یوم آزادی کی تقریب میں بھی بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی نے پاکستان پر الزامات لگائے تھے۔


 

مزید پڑھیں :  مقبوضہ کشمیرمیں مسلسل 48 ویں روز بھی کرفیو


 

یاد رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں 8 جولائی کو حزب المجاہدین کے کمانڈر برہان وانی کی ہلاکت کے بعد سے کشمیر کے حالات کشیدہ ہیں اور مسلسل 49 روز سے کرفیو نافذ ہے، اب تک بھارتی فورسز کی فائرنگ سے 80 سے زائد کشمیری شہید ہوچکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں