The news is by your side.

Advertisement

اوورلوڈنگ کا نتیجہ : ٹریفک حادثے کی خوفناک ویڈیو وائرل

بھارت میں پیش آنے والے خوفناک ٹریفک حادثے کا ایک  ویڈیو کلپ سوشل میڈیا پر بہت وائرل ہورہا ہے، جس میں 30افراد کو اپنی جان کے لالے پڑگئے۔

بھارت کی ایک کھلی شاہراہ پر پیش آنے والے اس حادثے میں خوش قسمتی سے کوئی مسافر زخمی نہیں ہوا تاہم سڑک پر گرنے کے بعد انہیں سُبکی ضرور ہوئی۔

بچت کے حوالے سے کیے جانے والے کام عام زبان میں "جگاڑ” کہلاتے ہیں لیکن یہی جگاڑ بعض اوقات بہت بڑے نقصان کا باعث بھی بن جاتے ہیں۔

آپ نے ٹریفک حادثات کے کئی ایسے واقعات یا ویڈیوز دیکھی ہوں گی جس میں لوگ کم کرائے یا مفت سفر کرنے کے لیے بسوں کے اوپر یا ٹرکوں کے پیچھے سوار ہوتے ہیں جو حادثے کا باعث بنتے ہیں۔

کچھ ایسا ہی بھارت میں ایک پک ٹرک کے مالک کے ساتھ پیش آیا، سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ تیز رفتار ٹرک ایک کشادہ سڑک پر موڑ کاٹتے ہوئے الٹ جاتا ہے۔

اس ٹرک میں بھی مقررہ تعداد سے زیادہ افراد سوار تھے جن کی وجہ سے یہ حادثہ پیش آیا اور ٹرک الٹنے کے بعد اس کے پچھلے حصے پر سوار 30لوگ بھی اچانک زمین پر گرگئے۔

یہ واضح نہیں ہے کہ حادثے میں بوڑھوں اور بچوں سمیت مسافروں میں سے کوئی زخمی ہوا ہے یا نہیں تاہم وہ سب گرتے ہی اپنے پاؤں پر کھڑے ہوگئے جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ تمام لوگ خوش قسمتی سے بچ گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں