The news is by your side.

Advertisement

بھارت کے ایل او سی پر بھاری ہتھیاروں کے استعمال کا انکشاف

راولپنڈی : بھارت کے لائن آف کنٹرول پر بھاری ہتھیاروں کے استعمال کا انکشاف ہوا جبکہ شہری آبادی پر 122اور 155ایم ایم کے بھاری گولے داغے گئے، بھارتی اشتعال انگیزی میں پاک فوج کے لانس نائیک سمیت 5 شہری شہید ہوگئے تھے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی جانب سے ایل او سی پر جورا، شاہ کوٹ،نوسیری سیکٹر میں حالیہ سیز فائر خلاف ورزیوں میں بھاری ہتھیاروں کے استعمال کا انکشاف ہوا ہے بتایا گیا بھارت  نے شہری آبادی پر 122اور155 ایم ایم کے بھاری گولے داغے۔

اس سے قبل غیرملکی سفارتکاروں اور میڈیا نمائندہ گان نے ایل او سی جورا سیکٹر کا دورہ کیا تھا، سفارتکاروں نے مقامی بازار میں دکانداروں اور شہریوں سے بات چیت کی اور خود بھارتی اشتعال انگیزیوں سے متاثرہ گھر دیکھے جبکہ مقامی آبادی نے بھارتی اشتعال انگیزیوں سے متعلق آگاہ کیا اور بعض سفارتکاروں نے متاثرہ دکانداروں سے اشیا بھی خریدیں۔

غیرملکی سفارتکاروں اور میڈیا کو بھارتی آرٹلری کے گولے دکھائے گئے، بھارتی فوج کے پھینکے گئے گولے آزاد کشمیر کی شہری آبادی پر گرے تھے۔

مزید پڑھیں : غیرملکی سفارتکاروں اورمیڈیا کا ایل اوسی جورا سیکٹر کا دورہ

ڈی جی آئی ایس پی آر نے غیرملکی سفارتکاروں اور میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا تھا پاکستان دنیا سے کچھ نہیں چھپارہا، پاکستان کے پاس چھپانے کو کچھ نہیں، کیا بھارت بھی سفارتکاروں کوایسی اجازت دے گا ؟ غیرملکی سفارتکاروں اورمیڈیا کو کسی بھی جگہ جانے کی مکمل آزادی ہے اور کھلی پیشکش ہے کہ خود صورتحال کا جائزہ لیں۔

گذشتہ روز ترجمان پاک فوج نے کل سفارتکاروں،میڈیا کو ایل اوسی لیجانےکی دعوت دی تھی اور کہا تھا دنیا کو دکھائیں گے زمینی حقائق کیا ہیں، بھارتی آرمی چیف کا آزادکشمیر میں تین کیمپ تباہ کرنے کا دعویٰ افسوسناک ہے، بھارتی آرمی چیف بہت اہم عہدے پر ہیں، آزادکشمیر میں کوئی کیمپ ہی نہیں تو کارروائی کیسی؟

واضح رہے بھارت نے ایل او سی پر جورا، شاہ کوٹ،نوسیری سیکٹر میں شہری آبادی کو نشانہ بنایا تھا ، جس کے بعد پاک فوج کی جوابی کارروائی میں 9 بھارتی فوجی مارے گئے تھے جبکہ پاک فوج کے لانس نائیک سمیت 5 شہری شہید ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں