The news is by your side.

Advertisement

پہلا ون ڈے: بھارت کو آسٹریلیا کے ہاتھوں 34 رنز سے شکست، شرما کی سنچری بھی کام نہ آئی

سڈنی : آسٹریلیا اور بھارت کے درمیان کھیلے جانے والے پہلے ون ڈے میچ میں کیویز نے سورماؤں کو34رنز سے شکست دے دی، روہت شرما کی سنچری بھی کام نہ آسکی۔

تفصیلات کے مطابق سڈنی کرکٹ گراﺅنڈ میں کھیلے جانے والے ون ڈے میں روہت شرما کی شاندار سنچری کے باوجود بھارت کی طاقتور بیٹنگ لائن زیادہ دیر نہ چل سکی، بھارتی ٹیم آسٹریلیا کے خلاف سڈنی میں پہلا ون ڈے چونتیس رنز سے ہار گئی۔

میزبان ٹیم نے تین میچز کی سیریز میں ایک صفر کی برتری حاصل کرلی۔ ٹیسٹ سیریز میں ناکام ہونے والی آسٹریلوی ٹیم نے پلٹ کر وار کیا، سڈنی میں آسٹریلیا نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پانچ وکٹوں پر 288 رنز بنائے۔

عثمان خواجہ، شان مارش اور پیٹر ہینڈز کومب نے نصف سنچریاں اسکور کیں۔ جواب میں بھارت کا آغاز بھی اچھا نہ رہا۔ چار رنز پر تین وکٹیں گریں اس بار بھارتی کپتان کوہلی بھی نہ چلے۔

روہت شرما نے بھارت کو کچھ امید دلائی۔ چھ چھکوں اور دس چوکوں کی مدد سے 133 رنز بنائے لیکن وہ ٹیم کو شکست سے نہ بچاسکے۔ آسٹریلیا نے بھارت کو289رنزکاہدف دیا تھا بھارتی ٹیم مقررہ اوورز میں 254رنز بنا سکی۔

آسٹریلیا کے رچرڈسن سب سے کامیاب باﺅلر قرار پائے جنہوں نے دس اوورز میں محض 26 رنز کے عوض چار کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، دونوں ٹیموں کے درمیان  دوسرا ون ڈے منگل کو کھیلا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں