cape town پہلا ٹیسٹ : ساؤتھ افریقہ نے بھارت کو چوتھے روز ہی 72 رنز سے ہرا دیا
The news is by your side.

Advertisement

پہلا ٹیسٹ : جنوبی افریقہ نے بھارت کو چوتھے روز ہی 72 رنز سے ہرا دیا

کیپ ٹاؤن : جنوبی افریقہ نے بھارت کو پہلے ٹیسٹ میں 72 رنز سے ہرادیا، گھر پر جیتنے والے بھارت کو ایک بار پھرگھر سے باہر شکست کا سامنا کرنا پڑا، 208 رنز کے جواب میں بھارتی سورما 135 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

تفصیلات کے مطابق گھر پر شیر اور گھر سے باہر بھیگی بلی بننے والی بھارتی ٹیم کو جنوبی افریقہ نے کیپ ٹاؤن میں عبرتناک شکست دے دی۔

ساﺅتھ افریقہ نے بھارت کو تین میچز کی سیریز کے پہلے ٹیسٹ میچ میں 72 رنز سے شکست دیتے ہوئے ایک صفر کی برتری حاصل کرلی۔

ٹیسٹ میچ میں کھیل کے چوتھے دن کا آغاز ساﺅتھ افریقہ نے دو وکٹوں کے نقصان پر65 رنز سے دوبارہ کیا اور مزید 130 رنز بنا کر بھارت کو208 رنز کا ٹارگٹ دیا۔

جواب میں ہوم گراؤنڈ پر رنز اور ڈبل سنچریوں کے انبار لگانے والے ویرات کوہلی جنوبی افریقہ میں بیٹنگ بھول گئے، وہ پہلی اننگز میں 5 اور دوسری میں 28 رنز ہی بناسکے۔

شیکھر دھون، مرلی وجے، روہت شرما اور پوجارا سب ہی فیل ہوگئے۔ 208 رنز کا معمولی سا ہدف بھارتی سورماؤں کے لئے پہاڑ بن گیا، بھارت کے بڑے بڑے بلے باز کھیلنا ہی بھول گئے، پوری ٹیم135رنز پر ہی ڈھیر ہوگئی۔

فیلنڈر نے دوسری اننگز میں 6 کھلاڑیوں کا شکارکیا جبکہ مورنی مورکل اور کگیسو ربدانے 2,2وکٹیں حاصل کیں۔

واضح رہے کہ گذشتہ دو سال سے ہوم گراؤنڈ پر جیتنے والا بھارت گھر سے باہر پہلے ہی امتحان میں بری طرح ناکام رہا، یہ ٹیسٹ کی نمبر ون ٹیم کی اصلیت ہے جسے صرف گھر پر ہی جیتنا آتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں