چیمپیئنزٹرافی: جنوبی افریقہ 191 رنز پر ڈھیر -
The news is by your side.

Advertisement

چیمپیئنزٹرافی: جنوبی افریقہ 191 رنز پر ڈھیر

لندن: آئی سی سی چیمپیئنزٹرافی کے اہم میچ میں بھارت اور جنوبی افریقہ کی ٹیمیں آج آمنے سامنے ہیں جہاں پہلے کھیلتے ہوئے 191 رنز پرجنوبی افریقہ کی پوری ٹیم پویلین واپس لوٹ گئی ۔

تفصیلات کےمطابق گروپ بی کے اہم میچ میں آج جنوبی افریقہ کی پوری ٹیم 191 رنز بناکر آؤٹ ہو گئی ڈی کوک، ہاشم آملہ اور ڈپلیسی کے علاوہ کوئی بلے باز خاطر خواہ کارکردگی نہ دکھا سکا۔

ڈی کوک نے عمدہ بیٹنگ کرتے ہوئے 52 رنز کی کامیاب اننگ کھیلی جب ان کا ساتھ ہاشم آملہ نے دیا جنہوں نے 35 رنز بنائے تاہم جنوبی افریقہ جو بھارتی بولنگ کے سامنے کھل کر نہیں کھیل پارہی تھی ڈی کوک اور ہاشم آملہ کے آؤٹ ہوتے ہی دباؤ کا شکار ہوگئی اور یکے بعد دیگرے دو کھلاڑی رن آؤٹ ہوگئے۔

بھارت اور جنوبی افریقہ دونوں ٹیموں کے لیے آج کا میچ انتہائی اہم ہے کیونکہ دونوں ٹیموں نے ایونٹ میں کھیلے،دونوں نے ایک،ایک میچ جیتا اورایک،ایک میچ میں انہیں شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

چیمپیئنز ٹرافی کا سیمی فائنل جنوبی افریقہ کھیلے گا یا بھارت کوالیفائی کرے گا، فیصلہ میچ کے بعد ہو گا جبکہ ہارنے والی ٹیم ٹورنامنٹ سے باہر ہوجائے گی۔


آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی، انگلینڈ کی جیت، آسٹریلیا گھر روانہ


یاد رہےکہ گزشتہ روز آئی سی سی چیمپئنر ٹرافی کے میچ میں انگلینڈ نے آسٹریلیا کو 40 رنز سے شکست دے کر گھر کا راستہ دکھا دیا تھا۔

واضح رہےکہ انگلش کرکٹ ٹیم کے ہاتھوں شکست کے بعد گروپ اے سے دو ٹیموں نے اگلے مرحلے کے لیے کوالیفائی کرلیا،جن میں انگلینڈ اور بنگلہ دیش کی ٹیمیں شامل ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں