site
stats
کھیل

پاک بھارت سیریز پر مذاکرات ناکام نہیں ہوئے، بھارت کو ہر حال میں مذکرات کرنا ہونگے، نجم سیٹھی

najam

لاہور : پاکستان کرکٹ بورڈ کی ایگزیکٹو کمیٹی کے چیئرمین نجم سیٹھی کا کہنا ہے کہ پاک بھارت باہمی سیریز پر مذکرات ناکام نہیں ہوئے، بھارت کو ہر حال میں پاکستان سے مذکرات کرنا ہی ہونگے۔

تفصیلات کے مطابق نجم سیٹھی دبئی میں ہونے والے پاک بھارت مذکرات میں شرکت کے بعد غیر ملکی ایئر لائن کی پرواز ای کے چھ دو دو کے ذریعے منگل اور بدھ کی درمیانی شب لاہور کے علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ پہنچے۔

نجم سیٹھی نے میڈیا سے مختصر گفتگو میں کہا پاک بھارت باہمی سیریز پر مذکرات ایک طویل عمل ہے، ابھی پہلا دور ہوا ہے، جس کے بعد مزید تین ادوار ہونگے۔

انہوں نے پر عزم لہجے میں دعوی کیا کہ بھارت کرکٹ سیریزضرور کھیلے گا۔

واضح رہے کہ پاک بھارت کرکٹ سیریز پر بھارتی بورڈ سے مذاکرات کے لئے چیئرمین پی سی بی شہریار خان اور نجم سیٹھی دبئی گئے تھے۔

اس سے قبل پی سی بی نے معاہدے کے باوجود باہمی سیریز نہ کھیلنے پر بھارتی بورڈ کو ستر ملین ڈالر کا نوٹس بھجوایا تھا۔ نوٹس ملنے کے بعد دونوں ملکوں کے بورڈز کے مابین دبئی میں مذاکرات ہوئے لیکن ذرائع کے مطاب بھارتی بورڈ نے پی سی بی کو ایک بار پھر لال جھنڈی دکھاتے ہوئے اپنی حکومت کی اجازت کے بغیر سیریز کھیلنے سے انکار کر دیا ہے۔

نجم سیٹھی اس کے باوجود ابھی بھی دونوں ملکوں کے مابین کرکٹ سیریز کے حوالے سے خاصے پرامید دکھائی دیتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top