بھارت کلبھوشن یادیو کو بچانے کے لیے سرگرم, عالمی عدالت سے رجوع india
The news is by your side.

Advertisement

کلبھوشن کی سزائے موت رکوانے کے لیے بھارت نے عالمی عدالت سے رجوع کرلیا

نئی دہلی : بھارتی وزیر خارجہ سشما سوراج نے کہا ہے کہ بھارت نے اپنے جاسوس کلبھوشن یادیو کی سزائے موت پر عملدرآمد رکوانے کے لئے عالمی عدالت انصاف سے رجوع کر لیا ہے۔

بھارتی وزیر خارجہ سشما سوراج نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ایک پیغام میں کہا ہے کہ بھارت عالمی عدالت انصاف میں کلبھوشن یادیو کو انصاف دلوانے کے لیے رجوع کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ سینئر وکیل ہارش سلیو عالمی عدالت انصاف میں بھارت کی نمائندگی کریں گے اور عالمی عدالت سے کلبھوشن یادیو اور ان کے اہل خانہ کو انصاف دلوائیں گے۔

بھارتی وزیر خارجہ سشما سراج نے مزید کہا کہ علامی عدالت انصاف میں دائر درخواست میں کلبھوشن یادیو تک قونصلر رسائی کا مطالبہ بھی کرتے ہوئے موقف اختیار کیا گیا ہے کہ رسائی نہ دینا ویانا کنونشن کی خلاف ورزی ہے۔

وزیر خارجہ نے اپنے ایک اور پیغام میں بتایا کہ انہوں نے کلبھوشن یادیو کی والدہ سے ملاقات کی ہے اور انہیں بھارتی حکومت کی جانب سے کی جانے والے اقدامات سے آگاہ کیا اور ہر طرح کے تعاون کی یقن دہانی کرائی۔

واضح رہے کہ کلبھوشن نے پاکستان میں دہشت گردی کی کارروائیوں کا اعتراف کررکھا ہے اور گزشتہ برس جاسوس نیٹ ورک چلاتے ہوئے گرفتارہوا تھا جو ایران کے راستے پاکستان آیا تھا اور بلوچستان میں گرفتارکیا گیا اور بعد ازاں فوجی عدالت نےبھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو کوسزائےموت سنائی  تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں