The news is by your side.

Advertisement

بھارتی اقدامات سے خطے کے امن وسلامتی کو خطرات لاحق ہیں، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ بھارتی اقدامات سے خطے کے امن وسلامتی کو خطرات لاحق ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت کشمیر سے اہم اجلاس ہوا جس میں مقبوضہ کشمیر کی موجودہ صورت حال کا جائزہ لیا گیا۔ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، ڈی جی آئی ایس آئی ، معاون خصوصی معید یوسف، سیکریٹری خارجہ سہیل محمود اور دیگرحکام نے اجلاس میں شرکت کی۔

اعلامیے کے مطابق اجلاس میں مقبوضہ کشمیر سے متعلق بھارتی اقدامات کی مذمت کی گئی، اجلاس میں رواں سال 5 فروری کو یوم یکجہتی کشمیر بھرپور طریقے سے منانے کا فیصلہ کیا گیا۔

اعلامیے میں بتایا گیا کہ مودی سرکار کی ہندووتوا اور مسلم کش پالیسیاں خطے کی سلامتی کے لیے خطرہ ہیں، خطے کی سلامتی اور سیکیورٹی پر کسی قسم کا سمجھوتہ نہیں کیا جائے گا۔ اجلاس میں بی جے پی حکومت کی بیان بازی اورجارحانہ اقدامات کی مذمت کی گئی۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ بھارتی اقدامات سے خطے کے امن وسلامتی کو خطرات لاحق ہیں، کشمیریوں کی اخلاقی، سیاسی وسفارتی حمایت جاری رہے گی۔

ایٹمی ہتھیاروں کے حامل ملک بھارت کو انتہا پسند چلا رہے ہیں، وزیراعظم

واضح رہے کہ جرمن میڈیا کو انٹرویو میں وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ ایٹمی ہتھیاروں کے حامل ملک بھارت کو انتہا پسند چلا رہے ہیں، بھارت پر ایک خاص انتہا پسندانہ نظریاتی سوچ ہندووتوا غالب آچکی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں