شادی کا نہ کرنے کا فیصلہ کرنے والی خواتین کو معاشرہ تسلیم نہیں کرتا، اداکارہ تبو tabbo
The news is by your side.

Advertisement

شادی نہ کرنے کا فیصلہ کرنے والی خواتین کو معاشرہ تسلیم نہیں کرتا، اداکارہ تبو

لاہور : بالی ووڈ کی معروف ادکارہ تبو نے کہا ہے کہ تمام عمر شادی نہ کرنے کا فیصلہ کرکے ساری زندگی تنہا بتانے والی خواتین کو معاشرہ نہ تو تسلیم کرتا ہے اور نہ ہی انہیں عزت کے لائق سمجھتا ہے۔

ان کا خیالات کا اظہار انہوں نے ایک فیشن میگزین کو انٹرویو دیتے ہوئے کیا، ماضی کی معروف پیروئن کا کہنا تھا کہ شوبز کے شعبے کو عمومی طور پر آزاد خیال اور بولڈ سمجھتا جاتا ہے لیکن اس شعبے میں بھی ایسے لوگ ہیں جو غیر شادی شدہ اور خود پر انحصار کرنے والی خواتین کو دل سے قبول نہیں کرتے.

اداکارہ تبسم فاطمہ جو بالی وڈ میں تبو کے نام سے جانی جانتی ہیں اور ان کے منفرد کردار آج بھی مداحوں کے دلوں میں زندہ ہیں اور وہ اپنے کرداروں سے اتنی متعارف ہوچکی ہیں کہ ان کے مداح کسی اور کردار میں ان کا تصور ہی نہیں کیا جا سکتا ہے، کردار کو یہ جاودانی بخشنا انہی کا کمال تھا۔

خیال رہے کہ 46 سالہ تبسم فاطمہ ہاشمی المعروف تبو تاحال غیر شادی شدہ ہیں اور مستقبل قریب میں بھی وہ اس بندھن سے منسلک ہوتی نظر نہیں‌ آتی ہیں،اُن کا کہنا ہے کہ کوئی خاتون اپنی مرضی یا پسند سے تنہا رہنے کا فیصلہ کر سکتی ہے لیکن یہ معاشرہ ایسا کرنے نہیں دیتا تاہم مردوں کے معاشرے میں اس طرح کی سوچ کو اب بدلنے کی ضرورت ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں