site
stats
پاکستان

بھارت کا پاکستانیوں کے موبائل فونز ہیک کرنے کا انکشاف ، الرٹ جاری

اسلام آباد : واٹس ایپ اور سوشل میڈیا صارفین ہوجائیں، رپورٹس کے مطابق بھارتی ہیکرز نے واٹس ایپ کے ذریعے پاکستان موبائل فونز ہیک کرنے کی کوششیں شروع کر دی ہیں۔

اب پاکستانی صارفین کے موبائل فون کا ڈیٹا بھی غیر محفوظ ہوگیا ہے، انکشاف ہوا ہے کہ بھارتی ہیکرز پاکستانی موبائل فونز ہیک کرنے کی سازش کررہے ہیں۔ بھارتی خفیہ ادارے واٹس ایپ کال کے ذریعے پاکستان کے اسمارٹ فونز میں داخل ہو کر سیٹ اپ کو مفلوج کرنا چاہتے ہیں۔

12

کچھ جعلی ویڈیو پیغامات موصول ہونے کا بھی انکشاف ہوا ہے، جس کے لنک بھی بھارت میں ہی ڈویلپ کیا گیا ہے، جو اس بات کا ثبوت ہے کہ بھارتی ہیکرز پاکستانی شہریوں اور اہم شخصیات کے موبائلز کوہیک کرکے خفیہ حساس ڈیٹا،تصاویر وغیرہ حاصل کرنا چاہتے ہیں۔

نیشنل ٹیلی کام اینڈانفارمیشن ٹیکنالوجی سیکیورٹی بورڈ نے ایڈوائزری الرٹ جاری کیا، جس میں کہا گیا ہے کہ واٹس ایپ پر ویڈیوکالز کی سہولت شروع ہوئی ہے اور بھارتی ہیکرز اس سے فائدہ اٹھاتے ہوئے حساس ڈیٹا، معلومات، فائلز چوری کرسکتے ہیں۔

2w0mjd0b-copy

شہری واٹس ایپ وڈیوکال کے کسی لنک کوکلک نہ کریں اوراگر کسی نے واٹس ایپ وڈیو کا کوئی لنک کھولا ہے تو فوراً موبائل فون کو ریسیٹ کرالیں بصورت دیگر آپ کا اسمارٹ فون غیرمحفوظ ہے۔

الرٹ میں ہدایت کی گئی ہے کہ واٹس ایپ کو صرف گوگل پلے اسٹور سے ہی انسٹال کیا جائے اور کہا گیا ہے کہ شہری سوشل میڈیا کے استعمال میں انتہائی احتیاط برتیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top