The news is by your side.

Advertisement

ایل او سی پر بھارتی فوج کی فائرنگ، شہری شہید

راولپنڈی: لائن آف کنٹرول پر جنگ بندی معاہدے کی ایک بار پھر خلاف ورزی کرتے ہوئے بھارتی فوج نے بلا اشتعال فائرنگ میں ایک پاکستانی شہری کو شہید کر دیا، جب کہ خواتین سمیت 3 افراد زخمی ہو گئے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق بھارتی فوج نے ایل او سی پر جنگ بندی معاہدے کی پھر خلاف ورزی کر دی ہے، بھارتی فوج نے خنجر اور رکھ چکری سیکٹرز میں شہری آبادی کو نشانہ بنایا۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ گاؤں تری بنڈ اور سماہنی میں راکٹ اور مارٹر گولے فائر کیے گئے، بھارتی فوج کی فائرنگ سے ایک شہری شہید، اور 2 خواتین سمیت 3ا فراد زخمی ہوئے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پاک فوج کی جانب سے بھرپور جوابی کارروائی کی گئی، فوج نے فائرنگ کرنے والی بھارتی چیک پوسٹوں کو نشانہ بنایا۔

پاک فوج ایل او سی پر عوام کا تحفظ یقینی بنائے گی، آرمی چیف

یاد رہے کہ گزشتہ روز بھی بلا اشتعال فائرنگ کرتے ہوئے بھارتی افواج نے 4 پاکستانی شہریوں کو زخمی کر دیا تھا، آزاد کشمیر، سماہنی میں ایل او سی کے باگسر سیکٹر پر شہری آبادی کو نشانہ بنایا گیا تھا، زخمیوں میں 2 خواتین بھی شامل تھیں۔

اس سے قبل بھی لائن آف کنٹرول پر بھارت کی جانب سے ایل او سی پر جندروٹ سیکٹر پر شہری آبادی کو نشانہ بنایا گیا تھا، جس کے نتیجے میں کٹھارگاؤں کی 65 سالہ خاتون زخمی ہوگئی تھیں۔

رواں ماہ کور ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی کے دورے کے موقع پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا تھا کہ بھارتی فوج ایل او سی پر شہری آبادی کو جان بوجھ کر نشانہ بنا رہی ہے، پاک فوج ایل او سی کے عوام کا تحفظ یقینی بنائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں