بھارتی فوج مقبوضہ کشمیر میں خون کی ہولی کھیل رہی ہے: مشعال ملک:Kashmir
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج مقبوضہ کشمیر میں خون کی ہولی کھیل رہی ہے: مشعال ملک

اسلام آباد: حریت رہنماء یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے کہا ہے کہ بھارتی جارحیت کا سلسلہ جاری ہے، بھارتی فوج مقبوضہ کشمیر میں خون کی ہولی کھیل رہی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے مقبوضہ کشمیر میں 6 نوجوانوں کی شہادت پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، مشعال ملک نے واقعے کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا کہ 6 کشمیریوں کی شہادت پر مقبوضہ کشمیر میں مکمل ہڑتال ہے، بھارتی فوج معصوم شہریوں پر شیلنگ کر رہی ہے۔

کشمیر اور پاکستان کے گہرے رشتے کو کوئی جدا نہیں کر سکتا، مشعال ملک

انہوں نے کہا کہ بھارت نے کشمیر میں موبائل، انٹرنیٹ سروس بند کر رکھی ہے، جنت نظیر وادی کو بھارتی افواج نے جیل میں تبدیل کر رکھا ہے، حریت رہنماء یاسین ملک کو سینٹرل جیل منتقل کر دیا گیا ہے۔

مشعال ملک کا مزید کہنا تھا کہ بھارتی فوج مقبوضہ کشمیر میں خون کی ہولی کھیل رہی ہے لیکن دنیا بھارتی مظالم پر خاموش تماشائی بنی ہوئی ہے، بھارت جان لے وہ کشمیریوں کا عزم متزلزل نہیں کر سکتا۔

خیال رہے کہ آج مقوضہ کشمیر کے علاقے ضلع شوپیاں میں بھارتی فوج نے ریاستی دہشتگردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے چھ کشمیری نوجوانوں کو فائرنگ کر کے شہید کر دیا ہے۔ شہید نوجوان کار میں سوار تھے جب بھارتی فوج نے انہیں فائرنگ کا نشانہ بنایا۔

بھارتی فوج انسانی حقوق کے بعد اخلاقیات بھی بھول چکی ہے، مشعال ملک

دوسری جانب نوجوانوں کی شہادت پر سید علی گیلانی، میر واعظ عمر فاروق اور محمد یاسین ملک سمیت حریت قیادت نے ہڑتال کی اپیل کی ہے، حکام نے کشمیریوں کو احتجاج سے روکنے کے لیے سری نگر، پلواما سمیت دیگر اضلاع میں سخت پابندیاں عائد کر رکھی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں