The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے خلاف کارروائی، بھارتی فوج کے سربراہان ثبوت مانگنے پر گڑ بڑا گئے

آرجی کے کپور نے ابھی نندن کی واپسی کو خوش آئندہ قرار دیا

نئی دہلی: بھارت کی مسلح افواج کے سربراہان نے بھارتی پائلٹ کی رہائی کے فیصلے کو سراہا، ائیرچیف مارشل آر جی کے کپور کا کہنا تھا کہ ابھی نندن کی واپسی کا اعلان ہمارے لیے بہت بڑی خبر ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کے تینوں مسلح افواج کے سربراہان نے حالیہ کشیدگی کے حوالے سے نئی دہلی میں مشترکہ پریس کانفرنس کی جس میں وہ بالاکوٹ حملے میں ہلاکتوں، پاکستانی ایف 16 طیارہ گرانے کے ثبوت فراہم نہ کرسکے۔

پریس کانفرنس کے دوران صحافیوں نے تینوں مسلح افواج کے سربراہان سے سوالات کیے کہ وہ کس طرح اپنے دعوؤں کو سچا ثابت کریں گے کیونکہ اس حوالے سے کوئی ثبوت موجود نہیں ہے۔

مزید پڑھیں: نوجوت سنگھ سدھو کا بھارتی پائلٹ کی رہائی کے اعلان کا خیر مقدم

یہ بھی پڑھیں: وزیر اعظم عمران خان کا امن کی خاطر بھارتی پائلٹ کو کل رہا کرنے کا اعلان

صحافیوں کے سوالات سُن کر مسلح افواج کے سربراہان گڑبڑا گئے اور انہوں نے جواب دینے کے بجائے ٹال مٹول سے کام لیا۔

ایک صحافی نے بالاکوٹ میں ہونے والی ہلاکتوں اور ثبوت کے حوالے سے سوال کیا تو ائیرچیف مارشل نے کہا کہ ابھی ہمیں تعداد کا کوئی علم نہیں اس لیے شواہد پیش نہیں کرسکتے۔

پاکستان پر ایف 16 طیارے کے استعمال کا ثبوت کے حوالے سے جب صحافی نے سوال کیا تو ائیرچیف مارشل نے کہا ریڈار میں یہی ریکارڈ ہوا اور ایک میزائل کا ٹکڑا بھی ملا جو سب سے بڑا ثبوت ہے، ساتھ ہی انہوں نے پاکستان میں پکڑے جانے والے جہاز سے لاتعلقی کا اظہار بھی کیا۔

مسلح افواج کے سربراہان نے پریس کانفرنس کے دوران ایک ٹکڑا ہاتھ میں تھاما اور میڈیا کو اسے بطور ثبوت دکھایا ساتھ میں یہ بھی دعویٰ کیا گیا کہ ایف سولہ جہاز کے استعمال کی نشانی ہے۔

اسے بھی پڑھیں: پاکستان پر حملہ ڈرامہ تھا، پلوامہ حملہ میں مارے جانے والے فوجی کی والدہ کا بیان

اسی سے متعلق: نام نہاد سرجیکل اسٹرائیک کا دعویٰ، بھارتی سیکریٹری خارجہ بوکھلا گئے

بھارتی پائلٹ کی رہائی کے حوالے سے پوچھے گئے سوال پر آر جی کے کپور کا کہنا تھا کہ ہمارے سپاہی کی واپسی خوش آئندہ ہے، ہمیں خوشی ہے کہ ابھی نندن واپس اپنے وطن اور اپنے گھر آجائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں