The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج کا چار کشمیریوں پر انسانیت سوز تشدد، چیخیں پورے علاقے کو سنوائیں

سری نگر : مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج نے درندوں کو بھی پیچھے چھوڑ دیا، شوپیاں میں چار کشمیریوں پر بھارتی فوج نے انسانیت سوز تشدد کرکے ان کو شدید زخمی کردیا۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں تعینات ظالم بھارتی فوجیوں نے درندگی کی مثال قائم کردی، ،کشمیری رہنما شہلارشید نے انکشاف کیا ہے کہ بھارتی فوج نےعلاقے میں بدترین دہشت پھیلائی ہوئی ہے، کشمیر کے علاقے شوپیاں میں چار کشمیریوں کو گرفتار کرکے ان پربھارتی فوج نے انسانیت سوز تشدد کیا۔

چاروں کشمیریوں کو فوجی کیمپ میں لے جا کر بہیمانہ تشدد کیا گیا، تشدد کے دوران بھارتی درندوں نے مائیک پر کشمیریوں کی چیخیں خوف و ہراس پھیلانے کیلئے علاقے کے لوگوں کو بھی سنوائیں۔

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر کا دنیا سے رابطہ کٹے دوہفتے گزر گئے ہیں، دنیا کے سب سے بڑے قید خانے میں لوگوں کو خوراک مل رہی ہے نہ ہی دوا۔

بچے ہوں یا بوڑھے سب سسک سسک کر زندگی گزارنے پر مجبور ہیں، گھروں میں محصور کشمیریوں پر بھارتی درندہ صفت فوج نے ظلم وبربریت کی انتہا کردی ہے۔

مسلسل کرفیو، انٹرنیٹ اور موبائل فون کی سہولت نہ ہونے سے لوگوں کا اپنے پیاروں سے رابطہ ناممکن ہوگیا ہے، مقبوضہ وادی میں کشمیریوں کی زندگی اجیرن ہوچکی ہے، گھروں میں محصور ہیں اور بنیادی ضروریات سے بھی محروم ہیں۔

جنت نظیر وادی میں دو ہفتے سے لاک ڈاؤن۔ کے باعث کاروباری مراکز بھی بند ہیں، اس کے علاوہ اسکول، کالجز اورجامعات بند ہونے سے بچوں کا مستقبل بھی داؤ پر لگ گیا ہے، مقبوضہ کشمیر کی سیاسی قیادت گھروں میں نظر بند یا جیلوں میں قید ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں