The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ وادی میں بھارتی جارحیت برقرار،کشمیریوں پر نظر رکھنے کیلئے ڈرون کا استعمال

سرینگر: مقبوضہ کشمیر بھی سخت کرفیو میں بھارتی فوج کی جارحیت تاحال برقرار ہے، مظلوم کشمیریوں پر نظر رکھنے کے لیے اب ڈرون طیاروں کا استعمال کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں مظاہروں اور آزادی پسندوں کی نقل وحرکت پر نظر رکھنے کیلئے بھارتی پولیس اور فوج کو رواں سال کے آخر تک جدید ٹیکنالوجی سے لیس 50 ڈرون طیارے فراہم کئے جائیں گے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق بھارتی ذرائع ابلاغ کی اطلاعات میں بتایا گیا ہے کہ جموں وکشمیر کے لیے بڑی تعداد میں ڈرون طیاروں کی خریداری کی پہلے ہی منظوری دی جاچکی ہے۔

اس سے قبل پولیس معلومات کے حصول کے لیے بھارتی فوج کے متعلقہ یونٹ سے مدد حاصل کرتی تھی، اب پولیس کے پاس اپنے ڈرون ہوں گے جنہیں وادی کشمیر کے مختلف علاقوں میں تعینات کیا جائے گا اور پولیس اہلکاروں کو انکے استعمال کی تربیت دی جائے گی۔

دوسری جانب مقبوضہ کشمیر میں انسانیت سوز کرفیو کے خلاف عالمی رہنما پاکستان کے ہم آواز ہیں، ترکی نے کشمیریوں کی آزادی کے لیے ہرصورت پاکستان کا ساتھ دینے کے عزم کا اظہار کیا ہے۔

ترکی کا مسئلہ کشمیر پر پاکستان کے ساتھ کھڑے رکھنے کا عزم

خیال رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ پاک بھارت کو مسئلہ کشمیر پر ثالثی کی پش کش کرچکے ہیں، تاہم بھارت بات چیت سے راہ فرار اختیار کررہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں