site
stats
حیرت انگیز

بھارت میں شوہروں کی پٹائی کے لیے دلہنوں کو بیٹ کا تحفہ

نئی دہلی : بھارتی شوہروں کے لئے خطرے کی گھنٹی بج گئی، بھارتی ریاست مدھیہ پردیش میں اجتماعی شادی میں دلہنوں کو بیٹ بطور تحفہ میں دیا گیا تاکہ شوہر اگر تشدد کر ے تو وہ ڈٹ کر مقابلہ کریں۔

بھارتی ریاست مدھیہ پردیش میں اجتماعی شادی کے دوران سات سو دلہنوں کو تحفے میں لکڑی کا بیٹ دیا گیا، 15 انچ کے اس بیٹ کو ‘مگدر’ کہا جاتا ہے اور اس کا استعمال کپڑے دھونے کے لیے کیا جاتا ہے۔

دلہنوں سے کہا گیا ہے کہ شوہر کی جانب سے تشدد کی صورت میں وہ اسے بطور ہتھیار استعمال کریں۔

تحفے میں دیے جانے والے بیٹ پر شرابیوں کی اصلاح کے لیے ہدیہ’ لکھا ہوا ہے کہ ’شرابیوں کی دھلائی کے لئے ہیں اور پولیس بھی مداخلت نہیں کرے گی۔

ریاست کے وزیر گوپال بھارگو نے کہا کہ وہ اس کے ذریعے گھریلو تشدد کے مسئلے کو سامنے لانا چاہتے تھے، انھں نے عورتوں کو تصیحت کی کہ مگدر استعمال کرنے سے پہلے وہ اپنے شوہروں کو سمجھانے کی کوشش ضرور کریں۔


مزید پڑھیں : بھارت میں گوشت کی ڈش نہ ہونے پر دلہا کا شادی سے انکار


یاد رہے 2 روز قبل بھارتی ریاست اتر پردیش میں ایک دلہا نے اس وقت شادی سے انکار کردیا جب اسے علم ہوا کہ شادی کے کھانے میں تمام ڈشز سبزی کی ہیں اور ان میں گوشت شامل نہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق دلہن کا خاندان گوشت کی قیمت ادا کرنے کی سکت نہیں رکھتا تھا چنانچہ انہوں نے شادی میں سبزی سے بنی ہوئی ڈشز پیش کرنے کا فیصلہ کیا اور نتیجہ یہ نکلا کہ دلہا نے شادی سے ہی انکار کردیا تاہم اسی وقت مہمانوں میں شامل ایک شخص نے آگے بڑھ کر دلہن سے شادی کی پیشکش کر ڈالی جسے فوری طور پر منظور کرلیا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top