The news is by your side.

Advertisement

بھارتی کورونا ویکیسن لگوانے سے مریض ہلاک ہوا، اہل خانہ کا الزام

بھارت میں مریض کو لگائی جانے والی کورونا ویکیسن کے بعد مریض مبینہ طور پر جان سے ہاتھ دھو بیٹھا، اہل خانہ کا الزام ہے کہ انجکشن کے بعد ہی طبیعت خراب ہوئی تھی۔

بھارتی ریاست اترپردیش کے شہر مراد آباد میں کورونا ویکسین کے سلسلے میں ایک بڑا تنازعہ کھڑا ہو گیا ہے۔ کیونکہ ویکسین لگوانے کے بعد 46 سالہ شخص ضلع اسپتال میں انتقال کرگیا۔

مراد آباد کے اسپتال میں وارڈ بوائے کی ڈیوٹی کرنے والے مہیپال سنگھ کو 16 جنوری کو ضلعی اسپتال میں کورونا وائرس کا ٹیکہ لگایا گیا تھا، متوفی کے اہل خانہ کا الزام ہے کہ کورونا ویکسین لگوانے کے بعد گھر آکر ان کی طبیعت خراب ہوگئی تھی، جنہیں فوری طور پر اسپتال لے جایا گیا لیکن وہ کل ضلع اسپتال میں دم توڑ گئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق وارڈ بوائے مہیپال سنگھ کے بیٹے کا کہنا ہے کہ مجھے اس موت کی وجہ یہ ویکسین ہی لگ رہی ہے اور جو بھی لوگ بھی یہ انجکشن لگوا رہے ہیں میں ان لوگوں کو اس کا ذمہ دار سمجھتا ہوں۔ مہیپال کے ایک اور رشتہ دار نے کہا کہ ان کی موت کورونا ویکسین کی وجہ سے ہوئی ہے۔ پہلے حالت اتنی خراب نہیں تھی، ویکسین لگانے کے بعد حالت مزید بگڑی۔

لواحقین کا الزام ہے کہ مہیپال سنگھ کو کورونا کا ٹیکہ لگانے قبل ان کا طبی معائنہ نہیں کیا گیا تھا، ان کی موت کے بعد ان کے اہل خانہ کو تسلی دینے کیلئے آنے والے مراد آباد کے چیف میڈیکل آفیسر ایس سی گرگ نے کہا کہ مہیپال سنگھ کا سینہ جکڑا ہوا تھا اور انہیں سانس لینے میں دشواری ہو رہی تھی جس کے بعد انہیں اسپتال لے جایا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں