بھارتی کرکٹ ٹیم کا کھلاڑی زمبابوین خاتون سے زیادتی کے الزام میں گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی کرکٹ ٹیم کا کھلاڑی زمبابوین خاتون سے زیادتی کے الزام میں گرفتار

ہرارے: ہرارے پولیس نے زمبابوین خاتون کے ساتھ زیادتی کے الزام میں بھارتی کرکٹ ٹیم کے اہم کھلاڑی کو گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق ہرارے پولیس نے بھارتی کرکٹ ٹیم کے ایک اہم کھلاڑی کو گرفتار کر لیا ہے،گرفتار کھلاڑی پر زمبابوے کی ایک  خاتون کی عصمت دری کا الزام ہے، پولیس نی یہ کارروائی خاتون کی شکایت پر کی ،گرفتار کرکٹر کو ہوٹل سے گرفتار کرلیا گیا۔

زمبابوین میڈیا رپورٹ کے مطابق پولیس کی جانب سے اب تک کھلاڑی کا نام نہیں بتایا گیا ہے اور نہ میڈیا کو اس بات سے اآگاہ کیا جا رہا ہے کہ آیا گرفتار ملزم انڈین کھلاڑی ہے یا انڈین آفیشل؟

تاہم میڈیا اپنے ذرائع کے حوالے سے بتایا ہے کہ ملزم کا نام نہیں بتایا گیا تاہم کہا جا رہا ہے کہ زیادتی کے الزام میں گرفتار شخص بھارتی کھلاڑی ہے اور زمبابوے میں موجود بھارتی ٹیم کا ایک اہم رکن بھی ہے۔

ہوٹل انتظامیہ کے مطابق زیادرتی کی شکار خاتون کو نشہ آور مشروبات پلا کر زیادتی کی گئی تھی اور اُن کے جسم پر تشدد کے نشانات بھی تھے،خاتون کی نشاندہی پر زمبابوین پولیس نے مبینہ طور پر بھارتی کرکٹر کو گرفتار کر لیا گیا، تا ہم ہوٹل انتظامیہ نے بھی گرفتار بھارتی کرکٹر کا نام بتانے سے گریز کیا۔

واضح رہے بھارتی کرکٹ ٹیم مرہیندر سنگھ دھونی کی قیادت میں زمبابوے کے دورے پر ہے جہاں وہ زمبابوے ٹیم کے ساتھ ایک روزہ اور ون ڈے سیریز کھیل رہی ہے،گزشتی ٹی 20 میچ میں بھارت کو شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

یاد رہے دھونی کے ساتھ دورہ زمبابوے پر موجود کھلاڑیوں میں جسپرت بمراہ،رشی دھون،فیض فضل،کیدر جادیو،دھاول کلکرنی،مندیپ سنگھ،کرون نائر،منیش پانڈے،لوکیش راہول،امبتی رائے،ایگزر پٹیل،جے دیو،جیانت یادیو اور یوزیندرا چاہل شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں