The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان نےبیج بویاتھاوہ آج تناور درخت بن گیا ہے، نوجوت سنگھ سدھو

کرتارپورکوریڈوردنیابھرکےسکھوں کیلئےدیوانگی سےکم نہیں

لاہور : بھارت کے سابق کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو کرتارپورراہداری تقریب میں شرکت کے لئے پاکستان پہنچ گئے، سدھو کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان نے بیج بویاتھاوہ آج تناور درخت بن گیا ہے، اپنے دوست عمران خان،حکومت اورعوام کاشکریہ اداکرتاہوں، کرتارپور کوریڈور دنیا بھر کے سکھوں کے لئے دیوانگی سے کم نہیں۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کے سابق کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو پاکستان پہنچ گئے، سدھو واہگہ بارڈر کے راستے لاہور پہنچے، وہ کل کرتارپورراہداری تقریب میں شرکت کریں گے۔

کرتاپورکوریڈورکاسنگ بنیادرکھنےکی تقریب کل ہوگی، جس میں بھارتی وفد شرکت کرے، بھارتی وفدمیں نوجوت سنگھ سدھواوربھارتی صحافی شامل ہیں، نوجوت سنگھ سدھو وزیراعلیٰ پنجاب سےملاقات کریں گے۔

بھارت کے سابق کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا خوشیاں ہی خوشیاں ہوں دامن میں جس کےکیوں نہ خوشی وہ پاگل ہوجائے،وزیراعظم عمران خان نے بیج بویا تھا وہ آج تناور درخت بن گیا ہے۔

کرتارپورکوریڈور سے 73سال کی آس بھر آئی ہے

نوجوت سنگھ سدھو کا کہنا تھا کہ میرے دوست وزیراعظم عمران خان، حکومت اورعوام کاشکریہ اداکرتاہوں، کرتارپورکوریڈور سے 73سال کی آس بھر آئی ہے، اور 12کروڑسکھوں کو خوشی نصیب ہوئی۔

بھارت کے سابق کرکٹر نے کہا تین مہینے پہلے کے وعدے کی آج تکمیل ہوئی، میرا خواب آج شرمندہ تعبیرہوا، بہت خوشی محسوس کررہا ہوں، مذہب کو راج نیتی اور سیاست کے چشمے سے نہ دیکھیں، دنیا میں کوئی ایسا مذہب یا قانون نہیں ، جو کسی کوعبادت سے روکے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان اوربھارت کےدرمیان کرکٹ میچز ضرور ہونے چاہئیں، 90 فیصد بھارتی پاک بھارت کرکٹ میچز کے منتظر ہیں، فنکاروں کو دونوں ممالک میں جاکر کام کرنا چاہیے، فنکاروں کے ذریعے دونوں ممالک کے تعلقات کی بہتری اچھی بات ہے۔

کرتارپورکوریڈور دنیا بھر کے سکھوں کیلئے دیوانگی سے کم نہیں

سدھو نے کہا عمران خان کا بچپن سے فین ہوں، کوئی مجھے روک سکتاہے، جس طرح میں عمران خان کا فین ہو، ایسے پاکستان میں بھی بھارتیوں کے فین ہوں گے،فنکارایک دوسرے کو جوڑنے اور محبت کا سبب بنتے ہیں۔

سابق بھارتی کرکٹر کا کہنا تھا دنیا بھر میں سکھوں کیلئے کرتارپور کوریڈور دیوانگی سےکم نہیں، کرتارپورکوریڈورامن سمیت لامحدود مواقعوں کاراستہ ہے، دونوں طرف سے جوڑنے والوں کو مبارکباد پیش کرتا ہوں، جنہوں نے مجھ پر تنقید کی، آج کے مبارک دن پر انہیں معاف کرتا ہوں۔

انھوں نے مزید کہا کہ امن کا معاملہ ہے امن کے لئے خود پر تنقید برداشت کروں گا، وعدے اور انڈے ٹوٹتے ہیں کوششیں کامیاب ہوجاتی ہیں، میں پاکستان میں اپنا گزرا ہوا خوشگوار وقت یاد کرنے آیا ہو۔

مزید پڑھیں : کرتارپور کوریڈور کھولنے کا کریڈٹ عمران خان کوجاتا ہے،سدھو

خیال رہے وزیراعظم عمران خان کل کرتارپور راہداری کی سڑک کا سنگ بنیاد رکھیں گے، کرتار پور بارڈر سے لیکرگردوارے تک ساڑھے چار کلو میٹر طویل کوریڈور تعمیرکیا جائے گا۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے کرتارپور راہداری کے افتتاح پر نوجوت سنگھ سدھوکو دورہ پاکستان کی دعوت دے دی ، جسے نوجوت سنگھ سدھونے دعو ت قبول کرتے ہوئے کہا تھا مجھے تقریب میں مدعو کئے جانا باعث فخر ہے۔

واضح رہے وزیراعظم عمران خان کی تقریب حلف برداری میں سابق بھارتی کرکٹرنوجوت سدھو نے آرمی چیف جنرل قمرباجوہ سے کرتارپوربورڈرکھولنے کی درخواست کی تھی۔

جس پر انٹرویو میں وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا تھا پاکستان جلد سکھ یاتریوں کے لیے کرتار پور بارڈر کھول دے گا، جس کے بعد یاتری ویزے کے بغیر گردوارہ دربار صاحب کے درشن کر سکیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں