The news is by your side.

Advertisement

شرمناک شکست، آسٹریلوی ٹیم پر بھارتی شائقین کا پتھراؤ

گولاٹھی : بھارت میں آسٹریلوی کرکٹرز کی بس پر انتہاپسندوں نے پتھراؤ کر کے بس کے شیشے توڑ دیئے اور مہمان کھلاڑیوں کو ہراساں کیا گیا.

تفصیلات کے مطابق آسٹریلوی کرکٹرز کو لے جانے والی بس پر بھارتی انتیہا پسندوں نے پتھروں اور ڈنڈوں سے حملہ کر دیا جس کے نتیجے میں بس کے شیشے ٹوٹ گئے.

افسوسناک حادثے میں کسی کھلاڑی کے زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ملی ہے تاہم آسٹریلوی کھلاڑیوں کو ہراساں کیا گیا اور ان کی گاڑی کا گھیراؤ کیا گیا جس سے کھلاڑیوں میں خوف و ہراس پھیل گیا.

یاد رہے کہ آسٹریلیا نے دوسرے ٹی ٹوینٹی میچ میں بھارت کو انتہائی شرمناک شکست سے دوچار کر دیا تھا جس کے باعث بھارتی شائقین میں شدید غم وغصہ پایا جاتا ہے چنانچہ جب آسٹریلوی ٹیم میچ کے بعد اسٹیڈیم سے ہوٹل کی جانب رواں دواں تھی کہ انتہا پسند ہندوؤں نے بس پر پتھراؤ کیا.

بھارتی میڈیا نے اس افسوسناک واقعے کو چھپانے کی پوری کوشش کی تاکہ بھارت کا مکروہ چہرہ دنیا کے سامنے عیاں نہ ہوجائے لیکن آسٹریلوی کھلاڑی فنچ نے اس شرمناک حرکت کی تصویر سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شیئر کر کے بھارتی انتہاپسندی دنیا کے سامنے لائے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں