The news is by your side.

Advertisement

بھارتی خاتون کیوں ڈی این اے ٹیسٹ کرانا چاہتی ہیں ؟ حیران کن وجہ

سرخ بال، گہری زمرد آنکھیں اور سفید رنگ کی حامل پوجا گناترا بھارتی کے بجائے آئرلینڈ کی شہری لگتی ہیں اور ان سے ملنے والا ہر شخص مخمصے کا شکار ہوجاتاہے کچھ کا خیال ہوتا ہے کہ شاید پوجا کے والدین میں سے کوئی ایک آئرش ہو۔

بھارتی نقش ونگار سے یکسر مختلف شباہت رکھنے والی پوجا خود بھی حیران ہیں کہ ان کا ناک نقشہ اس قدر الگ کیوں ہے اور وہ بھارتی نہ صحیح جنوبی ایشیائی رنگت اور نقش کیوں نہیں رکھتیں.

 

 

چوبیس سالہ پوجا جو کپڑا تیار کی صنعت سے وابستہ ہیں اور خود اپنا بزنس چلا رہی ہیں نے انہی سوالوں کے جوابات جاننے کے لیے ڈی این اے ٹیسٹ کرانے کا ارداہ کیا تھا تاکہ غیر معمولی شباہت کی وجہ جان سکیں.

 

پوجا کا کہنا ہے کہ میں خاندان میں واحد لڑکی ہوں جو بھارتی نظر آجانے کے بجائے آئرش دکھائی دیتی ہوں اور اس بات پر میں ہی نہیں اور بہت سے لوگ حیران ہیں.

 

 

پوجا کے چہرے پر بہت سے تل کے نشانات ہیں جو کہ عمومی طور آئرلینڈ کے رہنے والے افراد کے چہرے پر ہوتے ہیں اپنے ان نشانات سے پریشان پوجا نے ماہر معالج سے بھی رجوع کیا لیکن خاطر خواہ افاقہ نہیں ہوسکا.

 

 

پوجا کے بچپن کی تصاویر دیکھی جائیں تو وہ اپنے والدین کے نقوش سے یکسر مختلف شبیہ رکھتی ہیں اور یہ تصاویر دیکھ کر نہیں کہا جاسکتا کہ وہ انڈین شہری ہیں.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں