The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوجی ہیلی کاپٹر ریاست اترکھنڈ میں گر کر تباہ

نئی دہلی : بھارتی فضائی فوج کا ہیلی کاپٹر ایم آئی 17 اتر کھنڈ کے علاقے میں گر کر تباہ ہو گیا،پائلٹ اور ساتھی پائلٹ کے ہلاک ہونے کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔

بھارتی اخبار کے مطابق بگر تباہ ہونے والے بھارتی فوج کاایم آئی 17 چوپر ہیلی کاپٹر معمول کی فوجی مشقوں میں مصروف تھا اور اڑان بھرنے کے چند منٹ بعد ہی آگ کی لپیٹ میں آگیا تھا اور کئی ہچکولے کھا تبت کے سرحدی علاقے کے قریب گِر کر تباہ ہو گیا۔

تبت کے سرحدی علاقوں کے رہائشیوں نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ فضاء میں محو پرواز ہیلی کاپٹر میں اچانک آگ بھڑک اُٹھی اور ہیلی کاپٹر دو چار قلابازیاں کھا کر میدانی علاقے میں زمین بوس ہوگیا جس کے باعث علاقہ مکینوں کا کسی قسم کا جانی اور مالی نقصان نہیں ہوا۔

بھارتی ایئر فورس کے ترجمان کے مطابق حادثہ ریاست اترکھنڈ میں پیش آیا اور امدادی ٹمیوں نے اپنے کاموں کا آغاز کردیا ہے ،ہیلی کاپٹر میں پائلٹ اور کو پائلٹ سمیت متعدد فوجی سوار تھے تاہم ابتائی طور پر حادثے میں کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ملی ہے۔

بین الاقوامی خبررساں ایجینسی کے مطابق ہیلی کاپتر میں متعدد فوجی اہلکار سوار تھے اور ہیلی کاپٹر زمین بوس ہو کر مکمل طور پر تباہ ہو گیا ہے جس کے باعث پائلٹ سمیت 3 سے زائد افراد کی ہلاکتوں کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔

واضح رہے اس سے قبل بھی بھارتی ایئر فورس کے تربیتی ہیلی کاپٹرز اور جہاز گر کر تباہ ہو گئے تھے جن کی تحقیقات کے لیے کمیٹیاں بھی تشکیل دی گئی تھیں تا ہم اب تک کسی ایک حادثے کی وجوہات سامنے نہیں آسکیں ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں