The news is by your side.

بھارتی شخص نے زندہ سانپ کا سر چبا ڈالا

اترپردیش : بھارت میں ایک شخص نے سانپ کے کاٹنے پر مشتعل ہو کر سانپ کا سر ہی چبا ڈالا اور بے ہوش ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق اترپردیش کی تاریخ کے حیرت انگیز واقعے میں سونی لال نامی شخص نے سانپ کو کچا چبانے کا دعوی کیا ہے، اُس نے بتایا کہ صبح کھیتوں میں معمول کا کام کررہا تھا کہ سانپ نے ڈس لیا جس پر مشتعل ہو کر میں نے سانپ کا سر ہی چبا ڈلا اور اس جان سے مار دیا۔

اپنی نوعیت کے عجیب و غریب واقعے میں سونی لال بے ہوش ہوگیا جسے مقامی افراد نے فوری طور پر قریبی اسپتال منتقل کردیا جہاں اسے ہوش میں لایا گیا اور چند ضروری ٹیسٹ کے نتائج کے بعد ڈاکڑز نے سونی لال کی حالت کو خطرے سے باہر بتایا ہے تاہم اسے ایک دن نگہداشت کے وارڈ میں رکھا جائے گا۔

ڈاکٹرز کے مطابق سونی لال کے بیان کے برعکس اس کے جسم کے کسی حصے پر سانپ کے کاٹنے کے نشان نہیں ہیں تاہم یہ اپنی نوعیت کا پہلا واقعہ ہے جس میں کوئی شخص سانپ کا سر چبانے کے باوجود زندہ وہ جائے، ہوسکتا ہے سانپ زہریلہ نہ ہو اور اس نے سانپ کا سر چبانے کے بعد اسے فورآ اگل دیا۔ ہو گا۔

حیرت انگیز واقعہ کی اطلاع ملتے ہی آس پاس کے گاؤں کے باسی بڑی تعداد میں جائے وقوعہ پر جمع ہوگئے اور سر کٹے سانپ کو دیکھ کر دیکھ کر دنگ رہ گئے تاہم گاؤں کے مکینوں کا کہنا ہے کہ سونی لال نشہ کرتا ہے اور عین ممکن ہے کہ اس نے نشے میں سانپ کو چبا لیا ہو۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں