The news is by your side.

Advertisement

بھارتی میڈیا کاجنگی جنون، محبوبہ مفتی غدار قرار

سری نگر: جنگی جنون میں مبتلا بھارتی میڈیا مقبوضہ کشمیرکی سابق وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی کو پاکستان کا حمایتی ٹھہراتے دیتے ہوئے غدار قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق پلوامہ حملے کے بعد بھارتی حکومت اور اُن کا میڈیا بد حواسی کا شکار ہے اور وہ اپنی نااہلی کا الزام مسلسل پاکستان پر تھوپنے کی کوششوں میں مصروفِ عمل ہے۔

انتہاء پسند بھارتی حکومت نے پاکستان کے خلاف اوچھے ہتھکنڈے استعمال کرنا شروع کیے اور جنگ کی دھمکی دی تو بھارتی میڈیا نے بھی ٹماٹر کی ایکسپورٹ نہ کرنے پر بریکنگ نیوز بنائی تاکہ شہریوں کو مشتعل کیا جاسکے۔

مزید پڑھیں: پاکستان کی فوج تیار ہے، لائن آف کنٹرول کراس کی تومنہ توڑجواب ملے گا ،سابق بھارتی چیف جسٹس

اُدھر بھارت کی مختلف یونیورسٹیوں میں زیر تعلیم کشمیری نوجوانوں پر تشدد کے واقعات میں اضافہ ہورہا ہے جبکہ مودی حکومت نے سوشل میڈیا پر بھی کریک ڈاؤن کا آغاز کردیا جس کے تحت کشمیری نوجوانوں اور مسلمان پروفیسر کے خلاف ایکشن لیا گیا۔

محبوبہ مفتی نے پلوامہ حملے کے بعد پیدا ہونے والی صورتحال اور بھارت کی جنگی دھمکیوں پر مودی حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’پاکستان جوہری ملک ہے اس لیے بات چیت سے ہی مسائل کا حل نکالنا چاہیے، جنگ کا سوچنے والے پاگل اور جذباتی ہیں‘۔

یہ بھی پڑھیں: پلوامہ حملے کے بعد بھارت میں کشمیری طلبہ پر زمین تنگ، 19 طلبہ جامعات سے نکال دیے گئے

دوسری جانب بھارت کے جے پور جیل میں قید پاکستانی قیدی شاکر علی کے قتل کی ابتدائی تحقیقات سامنے آئیں جس کے مطابق چار بھارتی قیدیوں نے پاکستانی شہری کو پتھر کے وار سے قتل کیا۔ بھارتی میڈیا کے مطابق جیل انتظامیہ نے واقعے پر پردہ ڈالنے کی کوشش کی تاہم جب معاملہ ہاتھ سے نکل گیا تو سپریٹنڈنٹ نے ڈیوٹی پر تعینات 2 اہلکاروں کو معطل کردیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں