اُڑی حملہ : بھارتی میڈیا کا جھوٹ اسی کی فوج نے بے نقاب کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

اُڑی حملہ : بھارتی میڈیا کا جھوٹ اسی کی فوج نے بے نقاب کردیا

نئی دہلی : اڑی حملے کے بعد پاکستان پر جھوٹے الزامات کی بارش کرنے والے بھارتی میڈیا کو بھارتی فوج نے ہی بے نقاب کر دیا، بھارتی فوج نے اڑی سیکٹر میں دس حملہ آوروں کو ہلاک کرنے کی تردید کردی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان دشمنی میں اندھے بھارتی میڈیا کے ڈھول کا پول بھارتی فوجی حکام نے کھول دیا، جنگ کی باتیں یا جھوٹا پروپیگنڈا کرنا ہو، بھارتی میڈیا جیسا جھوٹا کوئی نہیں۔

پاکستان کے خلاف بے بنیاد جھوٹا اورمذموم پروپیگنڈا اُن کی اپنی فوج نے بے نقاب کردیا، بھارتی فوجی حکام نے اڑی سکٹر پرحملے کے بعد دس حملہ آوروں کو مارے جانے کی خبر کی سختی سے تردید کردی۔


Indian army debunks fake news by their media… by arynews

حکام کا کہنا ہے کہ اڑی حملے کے بعد نہ تو کوئی دوسراحملہ ہوا اور نہ ہی حملہ آوروں سے کوئی جھڑپ ہوئی۔ بھارتی فوج کا کہنا ہے کہ 10 حملہ آوروں کے مارے جانے کی بے بنیاد خبر میڈیا نے خود بنائی تھی۔

دس حملہ آوروں کے مارے جانے کی بھارتی میڈیا کی خبروں کی تردید کرتے ہیں۔

یاد رہے کہ اڑی سیکٹر پر حملے کے فوری بعد پاکستان کو حملے کا ذمہ دار قرار دیا جارہا تھا اور بھارتی میڈیا نے حملے کے بعد جھڑپ کو بھارتی فوج کی جوابی کارروائی قرار دیا تھا۔

مزید پڑھیں : کشمیرمیں ہندوستانی فوجی مرکز پر حملہ، 17فوجی ہلاک

 واضح رہے کہ 18 ستمبر کو مقبوضہ کشمیر کے ضلع بارہ مولہ کے قصبے اوڑی میں قائم بھارتی فوجی مرکز پر مبینہ حریت پسندوں نے حملہ کیا جس کے نتیجے میں 17بھارتی فوجی اہلکار ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے۔

اتوارکی صبح ساڑھے پانچ بجے نامعلوم تعداد میں مسلح افراد بھارتی فوج کی 12 ویں بریگیڈ ہیڈکوارٹرز میں داخل ہوئے اور فائرنگ شروع کردی۔

حملے کا نشانہ بننے والا یہ فوجی مرکز لائن آف کنٹرول کے قریب واقع ہے جہاں سرحدی تنازعہ کی وجہ سے پہلے ہی سیکورٹی بہت زیادہ سخت ہوتی ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں