The news is by your side.

Advertisement

بھارتی وزیرِ اعظم کی ایک اور مضحکہ خیز حرکت سوشل میڈیا پر وائرل

ٹوکیو : بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کی جاپانی وزیراعظم سے زبردستی ہاتھ ملانے کی ویڈیو وائرل ہوگئی ، جاپانی وزیرِ اعظم نے کورونا پروٹوکل کی وجہ سے مودی سے مصافحہ کرنے سے گریز کیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی وزیرِ اعظم نریندر مودی کی ایک اور مضحکہ خیز حرکت سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

ہندوستانی وزیر اعظم نریندر مودی دیگر عالمی رہنماؤں کے ساتھ گلے ملنے اور مصافحہ کے لیے مشہور ہیں، ایک بار پھر جاپانی ہم منصب کے ساتھ ملاقات کے دوران پروٹوکول توڑتے ہوئے دیکھائی دیئے۔

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی ایک ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ جاپان کے دورے میں نریندر مودی نے اپنے جاپانی ہم منصب سے ملاقات کی ، ملاقات کے دوران جاپان کے وزیراعظم نے کورونا پروٹوکول کی وجہ سے مصافحہ کرنے سے گریز کیا تو مودی نے زبردستی ہاتھ تھام لیا۔

جس کے بعد بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کی جاپانی وزیراعظم سے ہاتھ ملانے کی ویڈیو وائرل ہوگئی، جس پر بھارتی وزیر اعظم کو سوشل میڈیا پر تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔

ایک صارف نے ٹویٹر پر لکھا کہ "جاپان میں کوویڈ کی وجہ سے سماجی دوری سمیت اقدامات نافذ ہیں، جاپانی وزیراعظم نے ہاتھ جوڑ کر مودی کا استقبال کیا اور ہاتھ ملانے سے گریزاں کیا لیکن مودی نے ہمیشہ کی طرح غیر مہذب انداز میں اپنے ہم منصب کو ہاتھ ملانے پر مجبور کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں