پاکستان کی تعریف کیوں کی؟ بھارتی سیاست داں پرغداری کا مقدمہ -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی تعریف کیوں کی؟ بھارتی سیاست داں پرغداری کا مقدمہ

نئی دہلی : بھارتی ریاست کرناٹک سے تعل رکھنے والی سابق رکن اسمبلی کے خلاف پاکستان کی تعریف کرنے پر غداری کا مقدمہ درج کرلیا گیا۔

تفصیلات کی مطابق بھارتی سیاست داں اور کانگریس کی سابق رکن دیویا سپانندا کو پاکستان اور پاکستانیوں کی تعریف کرنے کے جرم میں غداری کے مقدمے کا سامن کرنا پڑ رہا ہے ، کہا جارہا ہے کہ انہیں 14 سال تک کی سزا سنائی جاسکتی ہے۔

دیویا نے پاکستان اور پاکستانیوں کی تعریف کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان اچھا ملک ، پاکستانی عوام گرم جوش اور خوش اخلاق ہیں ، بھارتی انتظامیہ یہ سچائی برداشت نہ کرپائی اور ان کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا۔

بھارتی میڈیا ذرائع کے مطابق دیویا کو ملک سے ب بغاوت کےجرم میں جرمانےاور14سال قیدکاسامناکرناپڑسکتاہے ۔ مقدمہ ایک مقامی وکیل کی جانب سے دائر کیا گیا ہے اور اس سماعت بنگلور سے ڈھائی سو کلومیٹر دور کداگو ڈسٹرکٹ کورٹ میں کی جارہی ہے ، مجسٹریٹ نے دلائل سننے کےبعد سماعت ملتوی کردی تھی۔

بھارت کی 36 سالہ نڈر سیاست داں نے بھارت کے سابق وزیردفاع منوہر پاریکر کی جانب سے پاکستان کو جہنم سے تشبیہہ دینے کے نفرت آمیز بیان کو بھی چیلنج کیا تھا اور جواب میں پاکستانیوں کی تعریف کی تھی۔

دیویا کو بھارتی حلقوں میں ’رامیا‘ کے نام سے جانا جاتا ہے اور وہ گزشتہ دنوں اسلام آباد کے دورے پر تھیں، انہوں نے پاکستان اور یہاں کے عوام کی تعریف اپنے ذاتی تجربے اور مشاہدے کی بنا پر کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں