The news is by your side.

Advertisement

بھارت کے خلائی مشن کی چاند پر روانگی عین وقت پرملتوی

نئی دہلی : بھارت کے چاند پربھیجے جانے والے خلائی مشن چندریان ٹو کی چاند پرروانگی عین وقت پرملتوی کردی گئی، حکام کا کہنا ہے راکٹ بھیجنے کی نئی تاریخ کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق انڈین اسپیس ریسرچ آرگنائزیشن (آئی ایس آر او) نے کہا خلائی مشن کی چاند پر روانگی مقررہ وقت سے ایک گنھٹہ قبل تکنیکی خرابی کے باعث موخر کی گئی، راکٹ بھیجنے کی نئی تاریخ کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

یاد رہے بھارت نے خلائی جہاز کو 15 جولائی کو چاند کی طرف روانہ کرنا تھا، جو چھ سے سات ستمبر تک چاند پر پہنچتا، چندریان ٹو خلائی مشن پر پندرہ کروڑ امریکی ڈالر لاگت آئی ہے، مشن کا مقصد چاند کی سطح سے پانی،معدینات اوردیگرمعلومات جمع کرنا تھا۔

مزید پڑھیں : بھارت اپنا خلائی مشن 15 جولائی کو چاند کی طرف روانہ کرے گا

یاد رہے جون میں بھارت نے چاند پر خلائی تحقیقاتی مشن بھیجنے کا اعلان کیا تھا، اگر بھارت اس مشن میں کامیاب ہو جاتا ہے تو وہ چاند پر پہنچنے والا چوتھا ملک ہوگا، اب تک امریکا،چین اورروس چاند کی سطح پر اترنے میں کامیاب ہوئے ہیں۔

خیال رہے حالیہ برسوں کے دوران بھارت نے خلائی ٹیکنالوجی کے میدان میں کافی ترقی کی ہے۔ سنہ 2017 میں ایک ہی مہم کے دوران بھارت نے 104 مصنوعی سیارے فضا میں بھیجے تھے۔ بھارت سنہ 2022 میں اپنے 3 سائنسدان بھی خلا میں بھیجنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں