بھارت کے امیر ترین شخص مکیش امبانی نے بیٹی کی شادی میں 100ملین ڈالر خرچ کر ڈالے
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی مکیش امبانی کی بیٹی کی شادی کے دنیا بھر میں چرچے

شادی پر 100 ملین ڈالر خرچ ہوئے، 35 سال کا ریکارڈ ٹوٹ گیا

نئی دہلی ‌: بھارت کے امیر ترین شخص مکیش امبانی نے بیٹی کی شادی میں سوملین ڈالر خرچ کر ڈالے، شادی میں ہالی وڈاوربالی وڈ ستاروں  کی شرکت نے تقریب کو چارچاند لگائے۔

ایشا امبانی نے شادی میں ہیروں سے مزین لباس زیب تن کیا

تفصیلات کے مطابق دنیا بھرمیں بھارت کے امیرترین شخص مکیش امبانی کی بیٹی ایشا امبانی کی شادی کے چرچے ہورہے ہیں، ایشا امبانی اپنے بچپن کے دوست 33 سالہ آنند پیرامل کے ساتھ رشتہ ازدواج میں بندھ گئیں ہیں، امبانی نے بیٹی کی شادی میں سوملین ڈالر خرچ کردیئے، جو پاکستانی 14 ارب بنتے ہیں۔ شادی کو پینتیس سالہ تاریخ کی مہنگی ترین شادی قراردیا جارہا ہے۔

پرتعیش شادی میں دنیابھرکی مشہورشخصیات نےشرکت کی، ممبئی کاکوئی فائیواسٹارہوٹل خالی نہیں جبکہ ممبئی میں مکیش امبانی کے اکیس منزلہ گھر انتالا کو روشنیوں سےسجایاگیا۔

سابق امریکی وزرائے خارجہ ہیلری کلنٹن اور جان کیری سمیت امریکی گلوکارہ بیونسے، بالی ووڈ خانز، بچن فیملی، رجنی کانت،کرکٹرز اور بھارت کے دیگرنامورافراد نےشادی میں شرکت کی۔

شادی سے پہلے سنگیت کی تقریب ادے پورمیں ہوئی تھی، جہاں جانے کے لیے سوچارٹرڈطیارےمہمانوں کے لیے بک کئےگئے، سنگیت میں بالی ووڈستاروں نےرقص کرکےرنگ جمایاتھا۔ امریکی گلوکارہ بیونسے کی پرفارمنس نےماحول گرمایاتھا، بیونسےکوپرفارمنس کے لیے تیس کروڑروپےاداکئےگئے۔

خیال رہے ایک رپورٹ کے مطابق 37 سال قبل یعنی1981ء میں ہونے والی لیڈی ڈیانا اور شہزاد چارلس کی شادی تھی،جس پر اس وقت مجموعی طور پر 11 کروڑ ڈالر کے اخراجات آئے تھے ۔

مزید پڑھیں : مکیش امبانی کی بیٹی کی شادی کی تقریبات کا آغاز

سال 2004 میں لندن میں مقیم بھارتی تاجر لکشمی متل کی بیٹی کی شادی فرانس کے تاریخی محل پیلس آف ورسائے میں ہوئی اور شادی کا مجموعی بل تقریباً ساڑھے پانچ کروڑ امریکی ڈالر آیا تھا۔

یاد رہے ایشا کی شادی کا کارڈ منظر عام پر آیا تھا جسے مہنگا ترین دعوت نامہ قرار دیا گیا، دعوت نامہ گلابی رنگ کے بڑے ڈبے میں تھا جس پر دلہا دلہن کا نام انگریزی الفاظ میں درج تھا، اس کارڈ میں چھوٹے چھوٹے ڈبے سجائے گئے، جنہیں سونے سے تیار کیا گیا تھا اور ان ڈبوں میں سونے کی مالائیں موجود ہیں، بھارتی میڈیا کے مطابق اس کارڈ کی قیمت 3 لاکھ روپے تھی۔

ایشا کے سسر نے انہیں ممبئی کے علاقے ورلی میں نیا تعمیر ہونے والا 452 کروڑ روپے کا بنگلہ شادی کے تحفے کے طور پر اپنی بہو کودیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں