The news is by your side.

Advertisement

ملک میں مہنگائی رواں سال کی بلند ترین سطح پر آگئی

اسلام آباد : ملک میں مہنگائی رواں سال کی بلند ترین سطح پر آگئی اور مہنگائی کی شرح 11.24 فیصد  تک جا پہنچی ، ایک ہفتے میں ٹماٹر، پیاز، آلو، انڈے ،مرغی، آٹا ، چینی مہنگی ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں بنیادی اشیائے ضروریہ عوام کی پہنچ سے دور ہوگئیں، سبزی ، آٹا، چینی ،انڈے سب کی قیمتیں آسمان سے باتیں کرنے لگیں ہیں۔

وفاقی ادارہ شماریات نے مہنگائی سےمتعلق تازہ اعدادوشمارجاری کر دیے، رواں ماہ کے پہلے ہفتے میں مہنگائی میں 1.24 فیصد اضافہ ہوا ، جس کے بعد ملک میں مہنگائی کی شرح رواں مالی سال کی بلند ترین سطح گیارہ اعشاریہ دو چار فیصد تک پہنچ گئی۔

وفاقی ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ حالیہ ہفتے میں چوبیس اشیائے ضروریہ کی قیمتوں میں اضافہ ہوا، صرف چار میں کمی جبکہ تیئیس میں استحکام رہا۔

اعدادو شمار کے مطابق گزشتہ سال کے مقابلے بیس کلو آٹے کا تھیلا ایک سو 62 روپے، ٹماٹر انہتر روپے، انڈے چھیالیس روپے، آلواٹھائیس روپے اور دال مونگ اکہتر روپے،ماش تریسٹھ روپے اور مسور پینتیس روپے مہنگی ہوگئی ۔

دوسری جانب لہسن پچیس روپے ، پیاز ایک روپے اور ایل پی جی ایک سو ننانوے روپے سستی ہوگئی ۔

یاد رہے رواں سال ستمبر میں مہنگائی کی شرح 9.04 فیصد تک جا پہنچی تھی اور مہنگائی میں1.54فیصداضافہ ریکارڈ کیا گیا، ادارہ شماریات کا کہنا تھا کہ گزشتہ ستمبر کے مقابلے میں مہنگائی کی شرح 9.04 فیصد رہی جبکہ جولائی تاستمبرگذشتہ سال کی پہلی سہ ماہی کی نسبت مہنگائی کی شرح 8.85 فیصد رہی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں