The news is by your side.

Advertisement

سی ٹی ڈی اہل کاروں کا مؤقف درست نہ ہوا تو نشانِ عبرت بنا دیں گے: فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ اگر سی ٹی ڈی اہل کاروں کا مؤقف درست نہ ہوا تو انھیں نشانِ عبرت بنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق فواد چوہدری نے اپنے ابتدائی بیان کے بعد اب کہا ہے کہ کاؤنٹر ٹیرر ازم ڈیپارٹمنٹ کا مؤقف درست نہ ہوا تو متعلقہ اہل کاروں کو نشانِ عبرت بنا دیا جائے گا۔

سی ٹی ڈی کی کارروائی نے شکوک و شبہات پیدا کر دیے ہیں۔

فواد چوہدری

وزیرِ اطلاعات کا کہنا تھا کہ وزیرِ اعظم عمران خان نے وزیرِ اعلیٰ پنجاب سے رابطہ کیا، ان کی ہدایت پر عثمان بزدار ساہیوال روانہ ہو چکے ہیں۔

فواد چوہدری نے کہا ’سی ٹی ڈی کی کارروائی نے شکوک و شبہات پیدا کر دیے ہیں، تحقیقات کی جارہی ہے جلد حقائق سامنے لائے جائیں گے۔‘

وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے مزید کہا کہ آئی جی پنجاب بھی ساہیوال روانہ ہو چکے ہیں، وہ کچھ دیرمیں جائے وقوعہ کا دورہ کریں گے۔

یہ بھی پڑھین:  ساہیوال واقعہ: وزیر اعظم نے نوٹس لے لیا، وزیر اعلیٰ پنجاب سے رپورٹ طلب، جے آئی ٹی تشکیل

خیال رہے کہ وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے کہا تھا کہ ساہیوال واقعے میں ہلاک ہونے والے بڑے دہشت گرد تھے، ابتدائی تحقیقات کے مطابق دہشت گردوں نے خواتین کو استعمال کیا۔

یاد رہے کہ آج انسدادِ دہشت گردی کے مبینہ جعلی مقابلے میں دو خواتین سمیت 4 افراد کو زندگیوں سے محروم کیا گیا، گاڑی میں موجود ایک بچہ بھی زخمی ہوا، عینی شاہدین اور سی ٹی ڈی اہل کاروں‌ کے بنایات میں واضح تضادات ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں