nasir عمران خان کا میرٹ صرف جہازاورجہانگیرترین ہے، عمران خان informa
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا میرٹ صرف جہازاورجہانگیرترین ہے، ناصرحسین شاہ

کراچی : وزیراطلاعات سندھ  ناصرحسین شاہ نے کہا ہے کہ عمران خان کا میرٹ صرف جہازاور جہانگیرترین ہے، پی آئی اے سےملازمین کو بےدخل نہیں ہونےدینگے، وزیراعظم ایل این جی کرپشن میں دھنسے ہوئے ہیں۔

ان خیالات کا کاظہار انہوں نے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے عمران خان کے بیان پر اپنے رد عمل میں کیا، ناصرحسین شاہ نے کہا کہ عمران خان کامیرٹ جہاز اور جہانگیر ترین ہے، چیئر مین پی ٹی آئی ہر چیزپر یوٹرن لیتے ہیں، آج کل یوٹرن لینا ہو تو کہا جاتا ہے کہ عمران خان لے لو۔

انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف میں بھری جانے والی ہوا کافی حد تک نکل چکی ہے، جسٹس ریٹائرڈ وجیہہ الدین نے پی ٹی آئی کا کچاچٹھا کھولا اس کے بعد جو کچھ ہوا وہ سب کے سامنے ہے۔

ناصرحسین شاہ کا کہنا تھا کہ وزیراعظم ایل این جی کرپشن میں دھنسے ہوئے ہیں، شاہد خاقان عباسی پرصرف الزام ہی نہیں ان کیخلاف ثبوت بھی موجود ہیں، ایل این جی ٹھیکے میں عالمی بڈنگ کے طریقہ کار پرعمل نہیں کیا گیا۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم خاقان نے اپنی ایئرلائن کو آگے لانے کیلئےاقدامات اٹھائے، ہم پی آئی اے سےملازمین کو بے دخل نہیں ہونے دینگے۔

شاہد خاقان نے وزیراعظم بننے سے پہلے کیے گئےاعلانات پر عمل نہیں کیا، سیلاب متاثرین قحط زدہ علاقوں کیلئےایک پائی بھی نہیں دی گئی، وزیراعظم جواعلان کریں اس پرعملدرآمد بھی کریں۔

وزیراعظم کو اس منصب پرآنے کے بعد اتنا جھوٹ نہیں بولنا چاہیئے، شاہد خاقان عباسی سے امید ہے وہ نااہل وزیراعظم کے نقش قدم پرہی چلیں گے۔

ناصرحسین شاہ نے مزید کہا کہ پیپلزپارٹی کو اقتدارمیں آنے سےروکنے کیلئےہمیشہ کوشش کی گئی، سندھ میں کرپشن کا تاثردینےکی کوشش کی جارہی ہے، وفاق کی جانب ہمارے50ارب تھے جو اب تک نہیں دیئے گئے، پچھلی حکومت میں آدھاسندھ سیلاب کی نذرتھا۔

ناصرحسین شاہ کا کہنا تھا کہ توانائی شعبے میں سب سے زیادہ سندھ میں کام ہوا، سب سے زیادہ توانائی کی پیداوار ہمارے حکومت میں ہوئی، سندھ میں سرکاری اسکولوں میں غریب طلبہ نے پوزیشن لیں، غریب طلبہ کاپوزیشن لیناثبوت ہے کہ تعلیم کے شعبےمیں کام ہوا ہے۔

انہوں نے کہا کہ شرجیل میمن پر ریفرنس ہی داخل نہیں تھا پھربھی ای سی ایل میں نام ڈالا گیا، اپوزیشن لیڈر کیلئے پی ٹی آئی اور ایم کیوایم کے پاس مطلوبہ نمبر گیم نہیں ہے، ناچنا اور انگلی کے اشارے کے انتظار جیسی اپوزیشن خورشید شاہ نہیں کرینگے، پارلیمنٹ کوجاری رکھنے کیلئے پی پی ہمیشہ کردار ادا کرتی رہے گی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں