ٹریفک حادثات کی روک تھام، پولیس کو بلی سے مدد لینی پڑ گئی، ویڈیو وائرل traffic
The news is by your side.

Advertisement

ٹریفک حادثات کی روک تھام، پولیس کو بلی سے مدد لینی پڑ گئی، ویڈیو وائرل

ممبئی: بھارتی شہریوں کو ٹریفک قوانین کی پاسداری اور نظم و نسق سکھانے کےلیے بالاآخر پولیس کو بلی سے ہی مدد لینی پڑ گئی۔

تفصیلات کے مطابق انسانی معاشرے میں بعض جانور اتنی تہذیب کے ساتھ زندگی بسر کررہے ہوتے ہیں کہ اُن کی عادات کو دیکھتے ہوئے یہ بات کہی جاسکتی ہے کہ اگر یہ فعل ہم روزمرہ کی زندگی میں اپنا لیں تو معاشرہ کی بہت سی خرابیاں ٹھیک ہوسکتی ہیں۔

ممبئی پولیس نے بڑھتے ہوئے حادثات اور ٹریفک جام کے مسائل کو اجاگر کرنے کے لیے کئی بار عوامی سطح پر مہم چلائی تاہم وہ ہر بار بے سود ہی رہی مگر اب محکمہ ٹریفک نے ایک نئے انداز سے عوام میں شعور بیدار کرنے کی کوشش کی۔

پڑھیں: حکمرانی کے لیے جانوروں کے درمیان خونخوار لڑائی

میڈیا اطلاعات کے مطابق سال 2016 کے اعداد و شمار  کے حساب سے  بھارت کی آبادی 1 ارب سے تجاوز کرچکی اس لیے مختلف شہروں میں یومیہ 10 سے زائد ٹریفک حادثات پیش آتے ہیں۔

ممبئی پولیس نے مسلسل ناکامی کے بعد شہریوں میں شعور اجاگر کرنے کے لیے بلی کی ویڈیو شیئر کی جو ٹریفک سگنل کی پاسداری کررہی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: جانوروں سے محبت اور نرمی کا سلوک ۔ اسلام اس بارے میں کیا کہتا ہے؟

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ’بلی سڑک پار کرنے کے لیے زیبرہ کراسنگ کے قریب آئی اور سرخ (لال) بتی کو دیکھتے ہوئے اپنی باری کا انتظار کرنے لگی اور جیسے ہی سبز بتی جلی اور گاڑیاں رکیں تو اُس بے زبان نے سڑک پار کرلی‘۔

بلی کی ویڈیو شیئر کرنے اور لوگوں کو منفرد انداز میں تہذیب سکھانے پر بھارتی شہری اپنی ہی پولیس پر برس پڑے اور انہوں نے ٹریفک پولیس کو مختلف القابات سے بھی نواز۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں