The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کی بیرون ملک روانگی کا معاملہ، کابینہ اجلاس کی اندرونی کہانی

اسلام آباد: نوازشریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے اور بیرون ملک روانگی کے حوالے سے وفاقی کابینہ اجلاس میں ہونے والی بحث کی اندرونی کہانی سامنے آگئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت ہونے والے کابینہ اجلاس میں سابق وزیراعظم نوازشریف کی بیرون ملک روانگی کا معاملہ سرفہرست رہا ہے جس میں ارکان نے بڑھ چڑھ کر اپنی رائے کا اظہار کیا۔

اجلاس میں شریک وفاقی وزیر برائے ریلوے شیخ رشید نے اے آر وائی سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ نوازشریف کی میڈیکل رپورٹس پرکابینہ اجلاس میں بحث ہوئی ،میڈیکل رپورٹ کےمطابق نوازشریف کی طبیعت ٹھیک نہیں۔

شیخ رشید نے کہا کہ شرط رکھی گئی کہ نوازشریف فیملی بتائےگی کتنےدن کا علاج کراناہے جب کہ شریف فیملی کوبیرون ملک جانے کیلئےبانڈجمع کراناہوگا اور اکثریت نےاس فیصلےکی حمایت کی۔

یہ بھی پڑھیں: کابینہ نے نواز شریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کی منظوری دے دی

شیخ رشید نے بتایا کہ العزیزیہ کیس میں جوجرمانہ عائدکیاگیاتھاوہی رقم بطور گارنٹی نوازشریف سے لی جائےگی اور اگر نوازشریف اس فیصلے کے خلاف عدالت میں جانےچاہیں توانہیں کوئی نہیں روک سکتا۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ کابینہ اجلاس میں نوازشریف کوباہربھیجنےکی اجازت کافیصلہ ہوا، کابینہ نےمشروط طورپرای سی ایل سےنام نکالنےکافیصلہ کیا تاہم میاں صاحب کب جائیں گے اس بارے میں کچھ نہیں کہہ سکتا کیونکہ کابینہ میں جوفیصلہ ہوناتھاہوگیا۔

ان کا کہنا تھا کہ میں توشروع سےکہہ رہاہوں نوازشریف کوچھوڑیں جانےدیں۔

خیال رہے سابق وزیراعظم نواز شریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کے معاملے پر وفاقی کابینہ کی ذیلی کمیٹی کے اجلاس میں نیب کےموقف پرتحفظات کا اظہارکیا گیا، ذرائع کا کہنا تھا کہ کمیٹی نے نیب کے مؤقف پر ناپسندیدگی کااظہار کرتے ہوئے کہا نیب نے درخواست پرواضح مؤقف نہیں اپنایا جبکہ سیکریٹری صحت پنجاب نےتین میڈیکل رپورٹس پیش کیں۔

یاد رہے نیب نے سابق وزیراعظم نواز شریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کی ذمہ داری وفاقی حکومت پر ڈال دی تھی اور کہا تھا کہ وفاقی حکومت مجاز اتھارٹی ہے۔

کہا جارہا تھا کہ ایگزیٹ کنٹرول لسٹ سے نام نکالنے کے معاملے پر نیب افسران میں شدید تشویش پائی جاتی ہے، قومی احتساب بیورو کے افسران نے دو ٹوک مؤقف اختیار کیا ہے کہ نوازشریف نے بیرونِ ملک بھیجنا مقصود ہے تو پلی بارگین کے بعد بھیجا جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں