The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں جدید ریڈیو کیب ٹیکسی سروس کا افتتاح

لاہور: وزیر اعلی شہباز شریف اور میئر استنبول ڈاکٹر قادر توپباش نے گاڑی چلا کر جدید ریڈیو کیب ٹیکسی سروس کا افتتاح کر دیا۔ شہباز شریف کا کہنا ہے کہ پاکستان اور ترکی کی دوستی صدیوں پر محیط ہے۔

وزیر اعلٰی شہباز شریف نے جدید ریڈیو کیب ٹیکسی سروس کی افتتاحی تقریب کے موقع پر کہا کہ شہریوں کے لئے جدید ریڈیو کیب ٹیکسی سروس کا آغاز ایک تحفہ ہے، ابتدائی طور پر لاہور میں 100گاڑیاں چلائی جائیں گی جبکہ آئندہ چند برس میں جدید ریڈیو کیب گاڑیوں کی تعداد ہزاروں تک پہنچ جائے گی۔
ان کا کہنا تھا کہ پاکستان اور ترکی کی دوستی صدیوں پر محیط ہے، پوری دنیا جانتی ہے کہ پاکستان اور ترکی کے عوام یکجان دو قالب ہیں اور دونوں ملکوں کے عوام کے دل ایک ساتھ دھڑکتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ترک قیادت رجب طیب اردگان اور وزیر اعظم نواز شریف کے دور میں پاک ترک دوستی کو نئی جہت ملی اوردونوں ملکوں کے مابین تجارت اور سرمایہ کاری میں اضافہ ہوا ہے۔

شہباز شریف نے کہا کہ البراک گروپ نے ہمارے گزشتہ دورحکومت میں پنجاب میں سرمایہ کار ی کا آغازکیا اور آج اس گروپ کی سرمایہ کاری اربوں روپے تک پہنچ چکی ہے۔

اس موقع پر میئر استنبول ڈاکٹر قادر توپباش کا کہنا تھا کہ وہ ترک عوام کی جانب سے پنجاب کے بھائیوں کے لئے محبت اور خلوص کا پیغام لے کر آئے ہیں، پنجاب حکومت کے ساتھ مستقبل میں بھی تعاون کا فروغ جاری رکھیں گے۔ اس سے پہلے ڈاکٹر قادرتوپباش نے لاہور کی ضلعی انتظامیہ کے ساتھ میٹروبس میں سفر کیا اور سروس کو سراہا۔

Investors group of Turkey meets the CMA delegation of investors group of Turkey met Punjab Chief Minister Shehbaz Sharif and announced to invest in transport sector in Punjab. Turk investors will make investment in plying modern yellow cab vehicles in Punjab. The Chief Minister also inspected modern yellow cab vehicles. Talking to the Turk investors, Shehbaz Sharif said that Pakistan and Turkey are tied with the everlasting friendship. He said that deep cultural and historical relations exist between both the countries. Shehbaz Sharif said that the historic brotherly relations between Pakistan and Turkey have been changed into useful economic cooperation.

Posted by Mian Shehbaz Sharif on Thursday, February 11, 2016

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں