The news is by your side.

Advertisement

انضمام شدہ علاقوں کو ملک کے دیگر حصوں کے برابر لانا ترجیح ہے،وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ انضمام شدہ علاقوں کو ملک کے دیگر حصوں کے برابر لانا ترجیح ہے، بعض بیرونی عناصر ان علاقوں میں انتشار پھیلانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت اجلاس ہوا، جس میں خیبرپختونخوا میں توانائی، ہائرایجوکیشن، صحت، ترقیاتی منصوبوں کا جائزہ لیا گیا۔ وزیراعظم کو انضمام شدہ علاقوں میں ترقیاتی منصوبوں کی رفتار پر بریفنگ دی گئی۔

اس موقع پر وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ انضمام شدہ علاقوں کو ملک کے دیگر حصوں کے برابر لانا ترجیح ہے، بعض بیرونی عناصر ان علاقوں میں انتشار پھیلانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ضروری ہے ترقیاتی منصوبوں اور مسائل کے حل پر قبائلی عوام کو باخبر رکھا جائے، انضمام شدہ علاقوں کے عوام کو پورے عمل میں ہر طرح سے شریک بنایا جائے۔

پاورپراجیکٹ منصوبوں کےواجبات سےمتعلق وزیراعظم نے معاملات حل کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ پینے کے صاف پانی کے فراہمی کے منصوبوں کو ترجیحی بنیادوں پرمکمل کیا جائے۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ سالڈ ویسٹ مینجمنٹ پر قومی پالیسی تشکیل دینے کی ضرورت ہے، صوبائی حکومتوں کے ساتھ پالیسی تشکیل دینے کا عمل شروع کیا جائے، سالڈ ویسٹ مینجمنٹ کے حوالے سے منظم نظام تشکیل دیا جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں